مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد چالش های زیست محیطی را نتیجه غلفت از این موهبت الهی دانست و افزود: برخورد قاطع با متعرضان به محیط زیست راهکار حفظ محیط زیست سالم و پایدار است .
کد خبر: ۲۴۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 12 June 2016
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالفتح میرمحمدی روز یکشنبه در آیین رونمایی از تمبر خرس قهوای در اداره کل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد افزود: جلوگیری از هر گونه دخل وتصرف غیرفانونی در محیط زیست و نیز شکار غیرمجاز گونه های حیات وحش نیازمند مراقبت بیشتر و نیز برخوردهای بازدارنده و جدی تر است.
وی فرهنگ سازی را لازمه حفظ محیط زیست دانست و افزود: تبلیغ و اطلاع رسانی مطلوب از اهمیت نقش محیط زیست در زندگی سالم و پایدار نیازمند برنامه ریزی هدفمند بیشتر است.
میرمحمدی اظهار کرد : بی اطلاعی از زنجیره غذایی حیات طبیعی و ابستگی و تعادل بخشی چرخه حیات گونه های جانوری باعث بسیاری از تعرضات به محیط زیست و شکار گونه های حیات وحش است.
وی گفت: کهگیلویه وبویراحمد از لحاظ طبیعت زیبا و گونه های گیاهی و جانوری شرایط کم نطیری را دارد که باید بیش از پیش برای حفظ آن تلاش کرد.
وی رونمایی تمبر خرس قهوه ای را یک فعالیت فرهنگی و بین بخشی در راستای صیانت بیشتر از این گونه شاخص و دیگر گونه های جانوری استان دانست و افزود: ویژگی های طبیعی فرصت خوبی برای معرفی کهگیلویه وبویراحمد است.
وی با تجلیل از تلاشگران عرصه حفظ محیط زیست در کهگیلویه وبویراحمد،برلزوم تلاش وبرنامه ریزی هدفمند در این عرصه تاکید کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار