مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در حال حاضر 50 واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان به دلیل بدهی در تملک بانکهای عامل قرار دارند.
کد خبر: ۲۴۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 16 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرکهای صنعتی استان، حمید رضا خانپور روز پنجشنبه در نشست ایجاد رونق در واحدهای جانشینی بانک ها که با حضور نمایندگان بانک های عامل و اعضای اتاق بازرگانی صنایع و معادن برگزار شد،اظهار کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی که به هر شکلی در جانشینی بانک های عامل قرار دارند برای راه اندازی دوباره تعیین و تکلیف می شوند.
خانپور اظهار کرد: در راستای سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و پیشنهاد های 10 گانه معظم له و نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط طرح رونق کسب و کار مبنی بر ساماندهی و احیای بخش های اقتصادی واحدهای تولیدی که سرمایه گذاری کرده اند، ضرورت مساعدت و تعیین تکلیف واحدهای صنعتی تحت تملک بانکها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
وی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت این واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، اظهار کرد: هم اکنون 50 واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان در تملک بانکهای عامل هستند که در این نشست موانع و مشکلات درحوزه قراردادهای جانشینی بانکها را مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بانکهای عامل اطلاعات مربوط به آخرین بدهی واحدهای جانشین شده را به شرکت شهرکها اعلام کنند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهار کرد: واحدهای صنعتی جانشین شده در صورت تمایل به راه اندازی دوباره و یا واگذاری به سرمایه گذار جدید تعیین و تکلیف خواهند شد.
خانپور در پایان افزود: بررسی لازم درخصوص نحوه جذب و مشارکت سرمایه گذار خارجی و داخلی و راهکارهای قانونی برای واگذاری و راه اندازی دوباره و مشخص شدن نحوه مدیریت این واحدها در نشست های بعدی با کمک استاندار و مسئولان استانی و همراهی بانک ها مشخص خواهد شد و در کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می شود.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار