مدیر حج و زیارت استان یزد از آغاز دور جدید ثبت نام سفر زیارتی عتبات عالیات از امروز به مدت یک هفته خبرداد.
کد خبر: ۲۴۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 19 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»، علی اصغر شریفی  اظهار کرد: متقاضیان برای ثبت نام قطعی در کاروان ها می توانند با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی سراسر استان یا از طریق سامانه www.atabat.org.ir اقدام کنند.
وی ادامه داد: با عنایت به برنامه ریزی های صورت گرفته، این ثبت نام برای اعزام به عتبات عالیات از 13 تیر ماه تا 25 مرداد ماه امسال انجام می شود.
وی با بیان اینکه اعزام به عتبات عالیات به صورت هوایی انجام می شود، خاطرنشان کرد: روزهای شنبه هرهفته چهار کاروان، روزهای یکشنبه شش کاروان و روزهای سه شنبه چهارکاروان از استان به عتبات عالیات اعزام می شود.
شریفی خاطرنشان کرد: در سفرهای 14 شبه ویژه ماه مبارک رمضان، زائران 10 شب در کربلا، سه شب در نجف و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه اعزام های 10 و11شبه به عتبات عالیات برای نخستین بار در استان یزد راه اندازی شده، افزود: در اعزام های 11 شبه، زائران پنج شب در کربلا، پنج شب در نجف و یک شب در کاظمین و در اعزام های 10 شبه، زائران چهارشب در کربلا، چهار شب در نجف و دو شب در کاظمین اقامت می کنند و زیارت سامراء بصورت دوره ای انجام می شود.
مدیرحج و زیارت استان یزد گفت: در سه ماهه نخست امسال هفت هزار و 496 زائر در قالب 195 کاروان از این استان به عتبات عالیات در عراق اعزام شدند که 56 کاروان بصورت زمینی و 139کاروان بصورت هوایی به این سفر معنوی اعزام شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار