نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص ارتباط با رسانه‌ها بیشترین ارتباط را در طول چهار سال گذشته با آن‌ها داشتم و نقد سازنده آن‌ها را برای موفقیت در کارها بسیار مفید می‌دانیم.
کد خبر: ۲۵۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 30 June 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح اقدامات انجام شده در دو حوزه شهرستان‌های بویراحمد و دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته و برنامه‌ریزی برای سال‌های آینده پرداخت.

این نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان کارها و اقداماتی که در حوزه‌های مختلف اعم از عمران شهری، آب روستایی، راه روستایی، برق‌رسانی، ورزش و سایر خدمات انجام شده پرداخت و گفت: در همه این حوزه‌ها هم در چهار سال گذشته کارهای بزرگی انجام شد و هم در دوره جدید برنامه‌های زیادی برای توسعه آن‌ها داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص ارتباط با رسانه‌ها بیشترین ارتباط را در طول چهار سال گذشته با آن‌ها داشتم و نقد سازنده آن‌ها را برای موفقیت در کارها بسیار مفید می‌دانیم.

زارعی در خصوص شرایط کلی استان ادامه داد: در شرایط فعلی آرامش بر استان حاکم است و باید به حفظ آرامش و ایجاد وحدت در استان کمک کنیم، بدین منظور کسی حق ندارد آرامش کنونی استان را بر هم زند.

وی افزود: سفر هیأت دولت به استان را در پیش داریم و همه باید با همدلی و اتحاد مشکلات استان را به سمع مسؤولان برسانیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به اقداماتی که طی چهار سال گذشته انجام داده اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شاخص‌ها شهرستان‌های بویراحمد و دنا وضعیت خوبی نداشت از جمله در راه روستایی که از میانگین کشوری 50 درصد پایین‌تر بودیم و اکنون وضعیت بسیار بهتر شده و به میانگین‌های کشوری دست یافته‌ایم.

وی به اقداماتی که در زمینه راه‌سازی در حال انجام است اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه راهسازی برای چهار خطه کردن محورهای مهم در استان اقداماتی با سرعت در حال انجام است تا استان از این نظر وضعیت بهتری پیدا کند.

زارعی از دسترسی به آزادراه اصفهان شیراز به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در حوزه راهسازی اشاره کرد و گفت: با چهار خطه کردن جاده یاسوج به اقلید با یک جاده آنتنی به دنبال اتصال به این آزادراه مهم در کشور هستیم تا یاسوج به محور مواصلاتی جدید شیراز به اصفهات دست یابد.

وی در ادامه به راه روستایی اشاره کرد و افزود: در راه روستایی کارهای بزرگی در دستور کار داریم از جمله این که 8.2 میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای چین در بخش لوداب در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا 20 روز آینده از نقطه صفر مرزی زیلایی تا مرکز استان آسفالت خواهد شد.

زارعی از بهسازی روستایی به عنوان یکی از مهم‌ترین کارها در دوره کنونی اشاره کرد و افزود: در این خصوص از میانگین کشوری بسیار بالاتر هستیم.

وی از اصلاح شبکه برق، کمک به مکانیزه شدن آبیاری کشاورزی این دو شهرستان با سرعت بالا، و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی به خصوص در تطویل باند فرودگاه یاسوج به عنوان دیگر کارهای بزرگ در دوره کنونی یاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار