مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد خراسان گفت: در منطقه گردشگری سپاد خراسان در حدود ۱۲ هزار شغل ایجاد شده است.
کد خبر: ۲۵۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 04 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، عباسعلی منزل آبادی اظهار كرد: منطقه سپاد از سال 1366 فعالیت خود را آغاز کرده و ساز و کاری برای پیشگیری از حاشیه نشینی در توسعه این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اراضی زیر پوشش این منطقه حدود 200 هکتار هستند که در آن 630 هزار متر مربع آن ساخته شده و در آن کاربری‌های مختلفی وجود دارند و از این میزان حدود 70 درصد توسط خود شرکت و مابقی توسط شرکت‌های دیگر ساخته شده‌اند.

مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد خراسان با اشاره به اهمیت موضوع ایجاد اشتغال در شرکت سپاد، خاطرنشان کرد: در این منطقه حدود 12 هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد شده و ادامه فعالیت آن سبب ایجاد درآمدهای پایدار برای برخی از نهادهای حاکمیتی می‌شود.

منزل آبادی با بیان اینکه در طراحی و ساخت مجموعه گردشگری و تجاری سپاد تنوع خدمات تفریحی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: مجموعه‌های بازی و سرگرمی، رستوران و تفریحی و دیگر مواردی از این دست در ساخت این مجموعه گنجانده شده‌اند.

وی افزود: در پروژه‌های در دست ساخت در این منطقه نیز کاربری‌های گردشگری و تفریحی و توریستی در نظر گرفته شده و برای آنها مساحت‌های قابل توجهی اختصاص داده شده است.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار