دادستان عمومی و انقلاب قزوین طی نامه‌ای به اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی قزوین خواستار بازدید از کلیه بازیگاه‌های استان و جلوگیری از فعالیت و رفع نواقص آن‌ها شد.
کد خبر: ۲۵۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی در نامه ارسالی با تأکید بر اصل پیشگیری از وقوع جرم یادآور شده است: در راستای بند 5 اصل 156 قانون اساسی، در اسرع وقت از کلیه بازیگاه‌های استان و نیز مجموعه تله سی‌یژ قزوین بازدید و چنانچه هر یک از دستگاه‌های مورداستفاده در مجموعه‌های مورد بازدید فاقد استاندارد لازم از سوی آن مرجع ‌باشند باید نسبت به جلوگیری از فعالیت آن‌ها اقدام و در صورت مشاهده نواقص و ایرادات فنی نسبت به رفع نواقص موجود اقدام و نتیجه بازدید اعلام شود.

به گزارش ایسنا، رونوشت جداگانه‌ای از نامه دادستان قزوین جهت اطلاع فرماندهی انتظامی استان ارسال تا نسبت به همکاری با اداره کل استاندارد قزوین اقدام کنند، همچنین شهرداری قزوین اقدام مشابهی را در این خصوص به عمل آورد.

دادستان قزوین با اشاره به خطرات جانی برای شهروندان اظهار کرد: اغلب نواقص و ایرادات فنی بازیگاه‌ها و وسائل شهربازی‌ها، می‌تواند خطرات جبران‌ناپذیر جانی را به همراه داشته باشد بنابراین با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با اداره کل استاندارد، بازرسی و کنترل این‌گونه مجموعه‌ها به‌طورجدی در دستور کار قرار دارد که بسیاری از این مجموعه‌ها نسبت به رفع نواقص وسائل بازی خود اقدام کرده‌اند.

صادقی نیارکی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در جهت استانداردسازی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی اقدامات مناسبت‌تری در راستای صیانت از حقوق شهروندان و نیز حفظ ایمنی و سلامت استفاده‌کنندگان از وسائل بازی و جلوگیری از بروز سوانح و حوادث احتمالی انجام شود.

منبع: ایسنا منطقه قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار