رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: بحمدالله در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت بسیار خوبی در زمینه بنیه دفاعی کشور بوده ایم و این پیشرفت‌ها مرهون تلاش جهادی، روحیه بسیجی و اتکا جوانان خلاق این مرز و بوم می باشد.
کد خبر: ۲۵۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 13 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری که در دیدار با جمعی از مسئولان صنایع دفاع در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می‌گفت، با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم ما در طول سالیان متمادی مورد هجمه‌های مختلف دشمنان نظام قرار داشتند و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تقویت بنیه دفاعی کشور هستیم.

وی با تقدیر از دست اندرکاران صنایع دفاعی گفت: بحمدالله در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت بسیار خوبی در زمینه بنیه دفاعی کشور بوده ایم و این پیشرفت‌ها مرهون تلاش جهادی، روحیه بسیجی و اتکا جوانان خلاق این مرز و بوم می باشد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به تعامل بسیار مطلوب سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان در قالب شورای قضایی و نیز تعامل با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی خاطرنشان کرد: در سایه همدلی و وحدت مردم و مسئولان در منطقه بویژه استان خراسان رضوی شاهد استقرار نظم و امنیت مطلوب هستیم و در این زمینه جادارد از تمامی نیروهای جان برکف مرزبانی، نظامی، انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در این دیدار مسئولان صنایع دفاع حاضر در جلسه به ارائه گزارشی از روند پیشرفت صنایع دفاع با تأکید بر اقدامات بازدارنده و پیشگیری کننده پرداختند.

منبع: روابط عمومي و ارتباطات دادگستري خراسان رضوي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار