زمینه همکاری مازندران با استان مارکه ایتالیا با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ربیع فلاح استاندار مازندران و چرلی شولی استاندار ماکه ایتالیا فراهم شد.
کد خبر: ۲۶۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 14 July 2016

هیأت تجاری علمی استان مارکه ایتالیا که از دو روز گذشته به مازندران سفر کرده بودند، عصر امروز تفاهم‌نامه میان استاندار مازندران و استاندار مارکه ایتالیا برای همکاری دوجانبه بین دو استان امضا شد.

زمینه همکاری مازندران با استان مارکه ایتالیا با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ربیع فلاح استاندار مازندران و چرلی شولی استاندار ماکه ایتالیا فراهم شد.

استاندار مازندران مراسم یادداشت تفاهم‌نامه میان مازندران و مارکه ایتالیا با بیان اینکه مدت زمان اقامت هیأت ایتالیایی در مازندران بسیار کم بوده است و نتوانسته‌ایم تمامی ظرفیت‌های استان را به هیأت اقتصادی مارکه بشناسانیم، گفت: دیروز سالروز امضاء تفاهم‌نامه‌های هسته‌ای بین ایران و 1+5 بوده است و ایتالیا در بعد از تحریم هم همکاری‌های خوبی نسبت به کشورهای اروپایی با ایران داشته است.

ربیع فلاح با بیان اینکه این سفرها باید به شکوفایی اقتصادی و اقتصاد پویا بین دو کشور کمک کند، اظهار کرد: حضور چهار گروه گردشگری، کشاورزی، دانشگاهی و صنعتی از مارکه به مازندران توانسته منجر به ایجاد تفاهم‌های خوبی برای دو استان شود.

وی با بیان اینکه با خواهر‌خواندگی مرکز مازندران بتوانیم برای توسعه دو مرکز استان بهره ببریم، تصریح کرد: مازندران به نمایندگی از ایران می‌تواند با کشور ایتالیا همکاری‌های لازم را داشته باشد و محدودیتی در همکاری نداریم.

استاندار مازندران گفت: استانداری مازندران همکاری را که به نفع دو استان باشد را تضمین می‌کند و امیدواریم تفاهم‌نامه‌ها آغازی برای همکاری دو استان باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار