جمعی از کشاورزان، نمایندگان این بخش و شوراهای اسلامی روستایی با نگارش نامه ای به استاندار و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، از آنچه که توزیع ناعادلانه آب توسط شرکت آب منطقه ای قزوین برشمرده اند، ابراز گلایه کردند.
کد خبر: ۲۶۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در این نامه که تصویری از آن روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده، آمده است: دشت قزوین، سرزمین حاصلخیز و مرغوبی در کشور است که مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به این استان از آن به 'دشت عظیم و بسیار پر قیمت و خاک ارزشمندی که در کمتر جایی از کشور بزرگ و حاصلخیز و پهناور ما وجود دارد' تعبیر فرمودند، اما متاسفانه مدیریت در امور اداری آب منطقه ای به گونه ای هست که باعث حق کشی کشاورزان زحمتکش شده و حدود دو سالی هست که این مشکل و رویه نادرست رخ داده است.
نویسندگان این نامه با اشاره به خلع ید تعاونی کشاورزان که دارای 9 سال سابقه توزیع موفق آب بوده و در اختیار گرفتن مدیریت توزیع آن از دو سال پیش توسط شرکت آب منطقه ای قزوین آورده اند: هر وقت برای پیگیری نحوه توزیع نامناسب آب نزد مسئولین آب منطقه ای رفته ایم از پاسخ طفره رفته و جواب نمایندگان بخش کشاورزی را بی پاسخ گذاشتند.
در پایان این نامه از استاندار، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خواسته شده است به این مشکل رسیدگی کنند.
گفتنی است تلاش خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با حمید پویا مدیرکل شرکت آب منطقه ای قزوین و دریافت توضیح در این خصوص بی نتیجه ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار