در محل نگارستان بجنورد
نخستین نمایشگاه مد و لباس با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در بجنورد آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۷۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 01 August 2016

در آیین گشایش نمایشگاه مد و لباس با اشاره به هویت اصیل ایرانی و اسلامی هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه، ترغیب، تشویق و حمایت هنرمندان و ایجاد اشتغال برای هنرمندان دانست.

حسین ثابت‌قدم تلفیق سنت و سبک‌های مدرن و امروزی در تولیدات به نمایش گذاشته‌شده را ازجمله مزایای این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: لباس‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه متناسب بافرهنگ مردم ایران و هویت، فرهنگ و قومیت‌های مختلف استان طراحی‌شده که می‌تواند پاسخگوی سلایق مردم و قومیت‌های مختلف استان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین با تاکید بر ایجاد زمینه مناسب برای این نمایشگاه‌ها در استان گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم در آینده شاهد برگزاری همایش مد و لباس ایرانی و اسلامی در استان باشیم.

حسین ثابت‌قدم وحید انتخاب بهترین اثر با نظر مردم و بازدیدکنندگان و همچنین انتخاب بهترین اثر با ارائه نظر هیات داوران را ازجمله برنامه‌های این نمایشگاه ذکر کرد و افزود: بهترین آثار در اختتامیه این نمایشگاه تقدیر خواهد شد.

٧٧ اثر در این نمایشگاه ارائه شد که ١٠ نفر از اساتید و هنرمندان بومی استان خراسان شمالی در این نمایشگاه آثار خود را در محل نمایش گذاشته‌اند.

سی و پنجمین نمایشگاه مد و لباس کشور و نخستین نمایشگاه خراسان شمالی تا ١٤ مرداد صبح‌ها  از ساعت ٩ تا ١٣  و بعدازظهرها از ساعت ١٧ تا٢٠ در محل مجتمع فرهنگی و هنری نگارستان بجنورد واقع در بلوار استقلال، چهارراه نگارستان  ارتش سابق برای بازدید عموم دایر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار