استاندار قزوین گفت: شهدا برای تاثیرگذاری و الگو برداری جوانان از آنها باید به این نسل معرفی شوند.
کد خبر: ۲۷۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، فریدون همتی سه شنبه شب در نشست ستاد کنگره سه هزار شهید استان قزوین افزود: آشنایی جوانان با سبک زندگی و منش شهدا می تواند آنها را در مسیر درستی از زندگی هدایت کند.
وی بر جمع آوری آثار و خاطرات شهدای استان تاکید و یادآور شد: از این طریق می توان بانک اطلاعاتی جامع و ارزشمندی را به دست آورد تا زمینه ای برای انجام کارهای ارزشمند و فاخر فرهنگی شود.
نماینده عالی دولت در استان قزوین از شهدا به عنوان بزرگ ترین سرمایه های فرهنگی جامعه ایران اسلامی یاد و افزود: همواره باید به یاد داشت که امنیت، آرامش و ثبات امروزی میهن اسلامی را مدیون شهدای سرافراز هستیم.
استاندار قزوین در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت های مردمی در پیشبرد برنامه های ستاد کنگره سه هزار شهید استان شد و گفت: آحاد جامعه اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی، به ویژه برنامه های مرتبط با شهدای گرانقدر استقبال و علاقه زیادی از خود نشان می دهند.
همتی همکاری دستگاه های اجرایی با ستاد کنگره سه هزار شهید استان را یادآور و تاکید کرد: استفاده از نیروهای انسانی مجرب و متخصص و بهره مندی مناسب از منابع باید در اجرای برنامه های این ستاد مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان بر تلاش همگانی بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید و افزود: این موضوع باید در دستور کار جدی ستاد کنگره شهدای استان باشد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین نیز در این نشست گفت: برنامه های ستاد کنگره شهدا باید در سطح جامعه ماندگار و اثرگذار باشد.
سردار محمد شاهرخی افزود: با توجه به اینکه تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی چیزی فراتر از یک وظیفه اداری است از این رو برای رسیدن به هدف مطلوب نباید در اجرای برنامه های ستاد کنگره شهدا به آن نگاه اداری صورت گیرد.
وی در ادامه خواستار سرعت بخشیدن به کارها و برنامه های مرتبط به کنگره شهدا از سوی دستگاه ها و نهادهای ذیربط شد.
استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار