رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: امیدواریم مرکز درمان یا سلامتکده طب سنتی را در این استان با محوریت انجام فعالیت‌های درمانی راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۲۷۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر مهرام در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت استان قزوین که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزار شد، اظهار کرد: بیان صداقت و ایجاد اعتماد بین مردم از مقوله‌های مهم خبرنگاران محسوب می‌شود که این قشر در انعکاس اخبار خود باید نسبت به آن توجه کنند.

وی افزود: ارزش و اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در حوزه سلامت غیرقابل توصیف بوده که سهم و وظیفه اهل قلم در این راستا گسترده و مهم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به ارزش و جایگاه پزشک در حوزه سلامت پرداخت و ادامه داد: در این حوزه نباید بی‌اعتمادی نسبت به جامعه پزشکی در بین مردم اتفاق بیافتد و دیدگاه مردم نسبت به این قشر باید دیگاه پاک و به دور از بدبینی‌ها باشد.

مهرام بیان کرد: عامل خطای انسانی در هر بخشی از جامعه مشاهده می‌شود که عوامل مختلفی در آن دخیل است و عامل خطاها را نباید تنها به جامعه پزشکی اختصاص داد.

وی به برنامه‌های جامع دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین پرداخت و اضافه کرد: افتتاح دانشکده طب سنتی جزو برنامه‌های پنجم توسعه نیست اما سعی داریم مرکز درمان یا سلامتکده طب سنتی را در این استان با محوریت انجام فعالیت‌های درمانی را راه‌اندازی کنیم.

این مسؤول گفت: با وجودی که مراکز درمانی و آموزشی استان قزوین دارای ظرفیت‌های قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد اما توسعه و تجهیز این مراکز جزو برنامه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی این استان است.

* راه‌اندازی مرکز آندوسکوپی در مرکز آموزشی و درمانی قدس قزوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: راه‌اندازی مرکز آندوسکوپی در مرکز آموزشی و درمانی قدس و افزایش 40 تعداد تخت بیمارستانی به مرکز آموزشی و درمانی بوعلی از برنامه‌های پیش بینی شده است.

مهرام بیان کرد: فعالیت جامعه پرستاری در مراکز آموزشی و درمانی کشور و به تبع آن در استان قزوین یکی از نیازها محسوب می‌شود و تا 5 سال آینده پذیرش پرستار را در این استان دنبال می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار