معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اعتبارات گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی در سال جاری نسبت با سال گذشته از رشد 500 درصدی برخوردار است.
کد خبر: ۲۷۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، خیرالله رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سال جاری برای نخستین بار در این حوزه به منظور اجرای برنامه‌هایی از قبیل آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، تهیه سامانه و بانک اطلاعاتی معلمین مؤلف، اشاعه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کرسی‌های نقد و بررسی کتب، اعتباراتی از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اختصاص یافته است.

وی ضمن ابراز سپاس از نگاه علمی و توسعه‌مدارانه معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور افزود: با اجرای طرح چند تألیفی کتب درسی، بخشی از اهداف راهکار 5.5 سند تحول بنیادین تحقق می‌یابد، اعتبارات گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی در سال جاری نسبت با سال گذشته از رشد 500 درصدی برخوردار است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر‌نشان کرد: در سال جاری کارگروه‌های اعتبارسنجی شیمی، امور دامی و سرامیک و تزیینات داخلی این اداره‌کل در سطح کشور از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بودند.

رحمانی تصریح کرد: در سال جاری در نظر است با برگزاری دوره‌های تخصصی تولید محتوای الکترونیکی، گام‌های اساسی در ارتقاء توانمندسازی فرهنگیان و معلمان استان قزوین برداشته شود.

این مسوول اضافه کرد: اشاعه سند تحول بنیادین و ارتقاء دانش مدیران و معلمان آموزشی در این زمینه از برنامه‌های سال جاری گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان قزوین نیز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار