سرپرست فرمانداری فردوس:
سرپرست فرمانداری فردوس با اشاره به اینکه سند آمایش استان خراسان جنوبی برای بازنگری به شهرستانها ارسال شده است از مدیران اداره‌ها خواست با حساسیت خاص اطلاعات درست را در اختیار فرمانداری قرار دهند تا حقی از شهرستان ضایع نشود.
کد خبر: ۲۷۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 06 August 2016
حسین اسماعیلی  در جلسه شورای شهرستان فردوس اظهار داشت: آنچه باید در سرلوحه کار مدیران باشد خدمت صادقانه و بی‌منت به ولی‌نعمتان این انقلاب است.

وی تصریح کرد: از مدیران استانی نیز می‌خواهیم از نجابت مردم فردوس استفاده نابه‌جایی نشود چون بیشترین فشار اقتصادی را مردم متحمل می‌شوند لذا راه‌اندازی کار مردم همیشه باید مدنظر مسئولان باشد.

اسماعیلی رساندن رشد تورم را از 43 درصد به تک رقمی، طرح تحول سلامت و کم کردن باز هزینه‌های درمان و پایین آوردن سود تسهیلات بانکی را از مهم‌ترین اقدامات دولت برشمرد و گفت: امنیت موجود در کشور با وجود ناامنی‌هایی که در کشورهای همسایه وجود دارد از مهم‌ترین نعمت‌های انقلاب است.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: مدیران قدردان زحمات این قشر زحمتکش باشند و به‌زودی جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری فردوس با اشاره به اینکه سند آمایش استان برای بازنگری به شهرستانها ارسال شده است از مدیران اداره‌ها خواست با حساسیت خاص اطلاعات درست را در اختیار فرمانداری قرار دهند تا حقی از شهرستان ضایع نشود.

وی با قدردانی از اقدام استاندار جدید در منسجم کردن حوزه اداری استان بیان کرد: استاندار تأکید کرد جلسات مهم از جمله جلسات شورای اداری در خارج از وقت اداری برگزار شود.

اسماعیلی از مدیران شهرستان خواست از سیاسی کردن کارها بپرهیزند و موضوعات ساده را به تنش سیاسی تبدیل نکنند.

سرپرست فرمانداری فردوس خاطرنشان کرد: از مدیران استانی انتظار داریم قبل از حضور در شهرستان فرمانداری را مطلع و برای تغییر مدیران شهرستان با فرمانداری هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های هفته دولت امسال به نسبت سال گذشته از لحاظ ریالی افزایش داشته است تأکید کرد: تلاش شده است تا پروژه‌های بالای 80 درصد، مشکلات آب، خشکسالیها و کمک به شهرداریها در بحث اعتبارات امسال در اولویت باشد.

تأکید امام جمعه فردوس بر انتخاب فرماندار بومی

امام جمعه فردوس نیز در این جلسه بر انتخاب فرماندار بومی برای شهرستان تأکید کرد و با توجه به شعار سال افزود: باید ببینیم با گذشت چند ماه از سال چه کاری در راستای گفتمان مقام معظم رهبری انجام دادیم.

حجت‌الاسلام بابایی جلوگیری از تبلیغ کالاهای خارجی، خرید اجناس داخلی و مبارزه با قاچاق کالا را از محورهای مورد تأکید رهبری برای تحقق شعار امسال برشمرد و افزود: کسانی که خوشبین به مذاکرات بودند باید ببینند تحریم‌ها و توهین‌ها علیه دولت و ملت بیشتر شده و نگاه به درون و استفاده از سرمایه‌های داخلی تنها راه به سرانجام رسیدن اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چون از هیچ منبع دولتی حقوقی دریافت نمی‌کنند، مدیران اداره‌ها باید به نحو مقتضی در طول سال از نظر مادی و معنوی آنها را حمایت کنند.

افزایش 44 درصدی تعهد آموزشی فنی و حرفه‌ای فردوس

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید رادمرد فردوس هم با ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز گفت: سعی ما برای ارائه مهارتهای مورد نیاز جامعه است که در این راستا پارسال 1600 نفر را درقالب 249 هزار نفر ساعت آموزش دادیم.

یعقوبی تصریح کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای فردوس در حال حاضر 6 کارگاه فعال برای برادران با 57 حرفه آموزشی و 4 کارگاه آموزشی برای خواهران با 44 حرفه آموزشی دارد و سال گذشته به نسبت تعهد آموزشی، 44 درصد افزایش عملکرد داشتیم و از رشد 88 درصدی برخوردار بودیم.

وی با اشاره به فعالیت 6 آموزشگاه آزاد در شهرستان از صدور 4 موافقت نامه اصولی دیگر جهت دایر کردن آموزشگاه آزاد خبر داد.

3 هزار و 500 سند مکانیزه در فردوس صادر شد

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک فردوس نیز از صدور 3500 سند مکانیزه، 187 مورد سند برای دولت، صدور 11752 در دفاتر اسناد رسمی در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: اسناد مالکیت 20 روستای شهرستان در همین مدت صادر شده و 34 شرکت و 8 مؤسسه نیز به ثبت رسیده است.

ندایی با بیان اینکه بر اساس مأموریت جدید با اجرای قانون «حدنگار» تمام املاک واقع در جغرافیای کشور باید سنددار شود تأکید کرد: با این اجرای این قانون  بسیاری از اختلافات ملکی برطرف می‌شود و از صدمات غیرقابل جبران ناشی از این اختلافات جلوگیری می‌شود.

وی از مدیران اداره‌ها خواست هرچه زودتر نسبت به سنددار کردن اداره خود اقدام کنند.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک فردوس از به سرانجام رسیدن سند مالکیت 7200 فنجان آب قنات بلده به عنوان اقدامی ملی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نام برد.

جلسه شورای اداری فردوس به یاد شهید کارگر محبی برگزار و با قرائت بخشی از وصیتنامه این شهید از خانواده وی تجلیل شد.

همچنین سرهنگ ماشاءالله محمودی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه فردوس معرفی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار