فرمانده انتظامی اسفراین خبر داد
فرمانده انتظامی اسفراین از رشد 23 درصدی کشف سرقت در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 08 August 2016

جاوید مهری صبح امروز به خبرنگاران اظهار کرد: کشفیات سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان اسفراین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از ابتدای امسال کشفیات انواع مواد مخدر مانند تریاک، شیشه و دیگر مواد مخدر به میزان 47 درصد افزایش داشته است که نشان از دقت عمل زیاد ماموران نیروی انتظامی این شهرستان با قاچاق مواد مخدر است.

مهری در ادامه در خصوص تصادف‌های حوزه درون‌شهری نیز گفت: در چهار ماه نخست امسال تصادف‌های فوتی 33 درصد و مصدومین 22 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش‌یافته است.

به گفته وی با توجه به اعمال قانون توسط پلیس در مسیر جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان تصادف‌های فوتی برون‌شهری نیز در این مدت نسبت به همین مدت در سال گذشته 25 درصد کاهش‌یافته است.

فرمانده انتظامی اسفراین هم‌چنین از توقیف 181 دستگاه خودرو مزاحم نوامیس و آلودگی صوتی در چهار ماه ابتدایی امسال خبر داد و افزود: در این مدت یک هزار موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ منتقل گردیده که به‌منظور کنترل ترافیک، کاهش تصادفات و رعایت مقررات رانندگی یکی از شرایط ترخیص موتورسواران متخلف الزام رانندگان به اخذ گواهینامه را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی در پایان با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران با رسالتی که بر عهده‌ دارند با روشنگرهای خود می‌توانند در تنویر افکار عمومی و هدایت افکار عمومی جامعه نقش مهمی ایفا نمایند و راه پیشرفت و ترقی جامعه را هموار کنند.

مهری افزود: حضور به‌موقع خبرنگاران در رویدادها و منعکس کردن اخبار و واقعیت‌ها باعث ارتقای امنیت روانی در جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی اسفراین با ارج نهادن به زحمات خبرنگاران تصریح کرد: فعالان این عرصه نخش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه دارند.

در پایان این نشست خبری فرمانده  انتظامی شهرستان اسفراین به‌پاس قدردانی از تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی به‌رسم یادبود لوح تقدیر و هدایای به خبرنگاران و رسانه‌های این شهرستان اهدا کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار