سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین بر تکمیل زیرگذرهای پل امام رضا(ع) با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان قزوینی تأکید کرد.
کد خبر: ۲۷۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 09 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی صادقی‌نیارکی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد با اشاره به پل امام رضا(ع) بیان کرد: ساخت این پل امام رضا(ع) مصوبه شورای عالی ترافیکی دارد و مطالعه و کارشناسی دقیق بر روی آن شده است به همین دلیل باید احداث شود.

وی با بیان اینکه باید به ساخت زیرگذرهای پل امام رضا(ع) توجه ویژه‌ای شود، بیان کرد: از آنجایی که مردم از سمت امامزاده حسین(ع) به سمت آرامستان‌ها رفت و آمد می‌کنند باید مسؤولان مربوطه به منظور تسهیل در عبور آن‌ها به ساخت و تکمیل این زیرگذرها اهمیت بسزایی قائل شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در اجرای پروژه‌ها همت خوبی دارد و به نحو مطلوبی توانسته ساخت پل امام رضا(ع) را به سرعت با هدف توسعه شهری انجام دهد.

* به پیوست‌های پروژه‌ها توجه شود

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه این جلسه تصریح کرد: ساخت هر پروژه‌ای پیوست ترافیکی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی دارد که باید به این پیوست‌ها توجه ویژه شود.

حسین غیاثوند بیان کرد: پروژه‌های عمرانی که در کمیسیون مربوطه به صورت تخصصی بحث و بررسی شده بعد از تصمیم نهایی آن‌ها باید از راهکارهایی استفاده کنیم که روند اجرای پروژه‌ها تسهیل یابد.

وی با بیان اینکه پل امام رضا(ع) از پروژه‌هایی است که طرح جامع شهری دارد، عنوان کرد: این پل باید ساخته شود زیرا موجب کاهش حجم بار ترافیک و تسهیل در عبور و مرور می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار