عضو انجمن عکاسان ایران:
عضو انجمن عکاسان ایران گفت: با وجود ظرفیت بالای عکاسی در خراسان جنوبی اما هنوز انجمن عکاسان اين استان فعال نیست.
کد خبر: ۲۷۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 09 August 2016
رضا خالدی در گفتگو  با خبرنگار شبستان در بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی در زمینه عکاسی ظرفیت های خوبی دارد، اظهار داشت: بیش از 8 نفر از عکاسان مطرح کشوری اکنون بیرجندی هستند.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر خراسان رضوی قطب عکاسی ایران است، گفت: پیش بینی می شود که با توجه به ظرفیت خوب و عکاسان جوان و آینده داری که در بیرجند هستند، در آینده بیرجند قطب عکاسی ایران شود.

عضو انجمن عکاسان ایران با اشاره به اینکه در 5 سالی که جشنواره بیرجند در قاب ایران در بیرجند برگزار شد، عکاسان این شهرستان در چهار دوره آن رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند، ادامه داد: بیشتر عکاسان بیرجندی از نسل جوان و آینده دار هستند.

 خالدی با بیان اینکه با وجود این ظرفیت بالای عکاسی هنوز انجمن عکاسان در استان فعال نیست، گفت: ما گفته ایم که اعتبار و مکان را از طریق خیرین تامین می کنیم اما هنوز اتفاقی برای راه اندازی این انجمن در استان نیفتاده است.

وی با بیان اینکه باید کانون تخصصی عکس از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد دراستان ایجاد شود تا عکاسان استان بیشتر شناخته شوند، گفت: بیمه عکاسان از موارد مهمی است که با راه اندازی کانون عکاسان می توان آن را تا حدودی حل کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار