مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین همواره در زمینه حجاب و عفاف اقدامات ارزشمندی را داشته و همچنین موفق به حصول رتبه برتر در این زمینه در بین دستگاه‌های اجرایی مختلف شده است.
کد خبر: ۲۷۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین از برتری شهرداری قزوین در زمینه عفاف و حجاب خبر داد و اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین همواره به حجاب و عفاف بانوان اهمیت داده و در همین راستا برنامه‌های بی‌شماری را اجرا کرده که برگزاری نمایشگاه حجاب برتر در بوستان بانوان شهر قزوین، فضاسازی شهر و نصب بیلبوردهایی در مورد حجاب و عفاف و اهمیت آن، اهدای 500 شاخه گل با همکاری بنیاد ملی عفاف و حجاب یکی از آن موارد است.

وی برگزاری مسابقه‌های مکاتبه‌ای چشمه‌سار حکمت و حجاب در اندیشه عمل که در نمایشگاه حجاب برتر برگزار شد و همچنین مشارکت و همکاری با مسابقه کتابخوانی احکام مصور پوشش بانوان با بنیاد ملی عفاف و حجاب را از برنامه‌های تأثیرگذار عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اقدامات این سازمان را در زمینه عفاف و حجاب در طول سالیان پیش با ارزش دانست و بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سه سال گذشته فعالیت‌های مهمی داشته که برپایی غرفه‌های فرهنگی و فروشگاهی با حضور اساتید و کارشناسان، برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی در سال‌های 92، 93 و 94 با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد دانشگاهی قزوین از جمله‌ آن است.

وزیری‌نژاد عنوان کرد: کمیته حجاب و عفاف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین همایش‌ها و کارگاه‌های بی‌شماری در این زمینه برگزار کرده که در این همایش‌ها و کارگاه‌ها از اساتید برجسته‌ای همچون استاد حسین دهنوی، جلالی، تراشیون و غیره دعوت شده و البته شرکت در این همایش‌ها و کارگاه‌ها برای عموم شهروندان قزوین آزاد بوده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از فروشندگان با حجاب خیابان خیام قزوین، پزشکان با حجاب سطح شهر، پزشکان و پرستاران محجبه بیمارستان ولایت قزوین، اساتید با حجاب دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور و بین‌المللی امام خمینی(ره)، کارکنان محجبه شهرداری قزوین و کارکنان با حجاب مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین در جشنواره‌های سپاس که از سوی کمیته حجاب و عفاف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، تجلیل و قدردانی شد.

یادآور می‌شود، از شهرداری قزوین در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در زمینه حجاب و عفاف تقدیر و تشکر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار