رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک گفت: طی سال جاری با توان مضاعف برنامه‌های رایگان سم‌پاشی جایگاه و بدن دام برای مبارزه با بیماری‌های انگلی داخلی و خارجی در راستای ارتقای سطح بهداشت دام‌های شهرستان صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۷۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 16 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مرتضی یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دامپزشکی همواره در راستای اجرای وظایف خود در بخش مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام و دیگر بیماری‌های دامی یکی از ارگان‌های خدمت‌رسان است.

وی با اشاره به اینکه عملیات دامپزشکی در نواحی روستایی یکی از وظایف مجموعه دامپزشکی است، افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با توان مضاعف برنامه‌های رایگان سم‌پاشی جایگاه و بدن دام برای مبارزه با بیماری‌های انگلی داخلی و خارجی در راستای ارتقای سطح بهداشت دام‌های شهرستان صورت گرفته است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک اضافه کرد: در چهار ماه نخست سال جاری 330 لیتر سم همراه با ارائه امکانات و مشاوره رایگان در اختیار دامداران قرار گرفته است و همچنین عملیات سمپاشی جایگاه دام روستایی به مساحت 60 هزار و 150 متر مربع و بر روی تعداد 484 رأس گاو و 13 هزار و 425 رأس گوسفند عملیات سم‌پاشی بدن دام انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار