سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم کرمانشاه
رئیس کمیته اجرایی و فنی مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه گفت: داوران بین‌المللی در کشف استعدادهای برتر قرآنی استان کرمانشاه نقش موثری دارند.
کد خبر: ۲۸۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 31 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛محمد‌علی مرادی با اشاره به مسؤولیت کمیته اجرایی و فنی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم،اظهار داشت: ایجاد هماهنگی و خدمات‌رسانی به داوران بین‌المللی و شرکت‌کنندگان در تدارک تجهیزات و امکانات ضروری این مرحله از مسابقات قرآنی از جمله وظایف کمیته اجرایی و فنی سی و نهمین دوره مسابقات استانی کرمانشاه است.
وی افزود: در کمیته اجرایی و فنی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم با بیش از 16 کادر فنی به همه امور شرکت‌کنندگان و چهره‌های قرآنی استان به‌ویژه در اجرای مصوبات آیین‌نامه مسابقات از سوی ستاد عالی کشور و ابلاغ به شهرستان‌ها، تکمیل فرم‌های داوری، صدور کارنامه شرکت‌کنندگان، تهیه فایل و مستند تصویری از مسابقات برای مشاهده و مقایسه عملکردها و تطابق با نظر داوران و... خدمات‌رسانی و رسیدگی می‌شود.
رئیس کمیته اجرایی و فنی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه این مرحله از مسابقات را فرصت مغتنمی برای نخبه‌پروری و کشف استعدادهای برتری قرآنی کرمانشاه بیان و اشاره کرد:آقایان شرکت‌کننده در بخش‌های 5 جزء قرآن، ترتیل، قرائت، دعاخوانی و اذان به رقابتی سالم و فرهنگی با یکدیگر می‌پردازند.
وی با بیان اینکه در بخش آقایان 93 نفر شرکت‌کننده از سطح استان کرمانشاه به این مرحله از مسابقات قرآنی راه یافته‌اند،گفت: سهم شهر کرمانشاه از این تعداد 33 نفر و سایر شهرستان‌ها این استان 60 نفر است که برای راهیابی به مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم تلاش می‌کنند.
این مسؤول ادامه داد: بانوان شرکت‌کننده در این مرحله از مسابقات در هفت رشته قرآنی شامل حفظ 5، 10، 20 جزء  و حفظ کل قرآن‌کریم، ترتیل، قرائت، دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.رئیس کمیته اجرایی و فنی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کرمانشاه تعداد بانوان شرکت‌کننده در این مرحله از مسابقات استانی را 106 نفر شامل 27 نفر از شهر کرمانشاه و 79 نفر دیگر از سایر شهرستان‌ها این استان برای شرکت در رقابتی سالم برای دستیابی به مرحله کشوری و ترویج فرهنگ قرآن در جامعه عنوان کرد.
مرادی ادامه داد: در سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم استان کرمانشاه بیش از 67 نفر شرکت‌کننده در رشته حفظ قرآن‌کریم ازجمله 46 بانو و 21 آقا در حفظ کل قرآن و حفظ 5، 10، 20 جزء قرآن مشارکت دارند.
رئیس کمیته اجرایی و فنی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه اظهار داشت: درسی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم 12 داور بین‌المللی و استانی شامل 6 داور بومی و 6 داور کشوری با تجارب عالی در عرصه فعالیت‌های قرآنی برای بررسی عملکرد علمی چهره‌های قرآنی و انتخاب نفرات برتر شرکت‌کنند‌گان برای راهیابی به مرحله کشوری سی و نهمین مسابقات سراسری قرآن‌کریم حضوری فعال دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار