تند باد ، بامداد جمعه به بیش از 50 واحد مسکونی در 9 روستای بخش مرکزی و سرخ رود خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۲۸۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸ 03 September 2016
باشگاه خبرنگاران  ، فرماندار محمودآباد در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: تند باد غرب مازندران که بیش از 90 کیلومتر در ساعت در محمودآباد سرعت داشت بر اثر واژگونی درختان و سقوط بر روی خطوط انتقال شبکه برق و پارگی سیم ها موجب قطعی برق در ساعات اولیه صبح در 5 روستای بخش مرکزی محمودآباد شد.
 
یوسف پور افزود: بیش از 100 میلیون تومان خسارت به تاسیسات شرکت توزیع نیروی برق وارد کرد.
 
وی گفت : از بین رفتن سقف و تاسیسات 35 واحد گلخانه ای ، 2 واحد مرغداری و 2 واحد دامداری و همچنین آبگرفتگی 4 واحد شالیکوبی را از مهترین خسارت تند باد در حوزه جهاد کشاورزی است.
 
وی افزود: بر اثر این تند باد انبار شرکت تعاونی تولیدی روستای اورطشت از بخش سرخ رود که حاوی 10 تن کود اوره و 2 تن کود روی و 3 تن کود پتاس و 1 تن کود ماکرو بوده است از بین رفته است.
 
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد همچنین از خسارت 85% به طرحهای سالمسازی دریا در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: مسافرانی که شب گذشته بمنظور استفاده از دریا در سواحل استقرار داشته اند به یکباره توسط این تند باد غافلگیر شده و در اثر واژگون شدن آلاچیق های ساحلی 5 نفر در ساحل پشت سپاه مصدوم و توسط اورژانس 115 جهت درمان به بیمارستان شهدای محمودآباد انتقال داده شدند.
 
یوسف پور افزود : بر اساس گزارش های واصله تاکنون به بیش از 50 واحد مسکونی در 9 روستای بخش مرکزی و سرخ رود بین 30 تا 60% خسارت وارد شده است.
 
وی گفت: به علت قطع برق و نداشتن دیزل ژنراتور آب آشامیدنی 12 روستا در بخش مرکزی محمودآباد با مشکل قطعی مواجه است.
 
وی افزود: قطعی برق چاه در روستای سنگ بست موجب افت فشار آب در بخش سرخ رود شده است افزود: برای نداشتن بحران آب در حوزه شهر و بخشهای این شهرستان و قطع برق دو چاه از 6 چاه آب شهری محمودآباد از مدار توزیع خارج شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار