ششمین دوره رقابت های شطرنج جام شهید رجائی که به مناسبت هفته قزوین برگزار شده بود، دوشنبه شب با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۹۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 06 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، رئیس هیات شطرنج استان قزوین در حاشیه مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از رقابت ها 234 شرکت کننده شامل 158 شطرنج بار در جدول اصلی و 76 نفر نیز در جدول رده سنی حضور داشتند.
یارویس مسکینی با اشاره به اینکه این رقابت ها به روش سوئیسی و در 9 دور برگزار شد، ادامه داد: رقابت های شهید رجایی قزوین با 281 برد سفید، 288 برد سیاه، 92 تساوی و 21 دیدار که یکی از دو طرف در آن غایب بود، برگزار شد.
وی در ادامه به نفرات برتر رده زیر 13 سال اشاره و ادامه داد:حسین مهدوی از قزوین، رضا مهدوی از تهران، پانته آ رحیمی از گلستان، کسری حمزه جواران و یاشار جلالی هر دو از گیلان، محمدجواد خسروی از قزوین و علیرضا مصطفوی از زنجان به ترتیب عنوان های نخست تا هفتم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: رادمان مازندرانی زاده از قزوین و کیان کشانی از تهران نیز موفق شدند با کسب امتیازهای بیشتر به عنوان نفرات برتر رده سنی زیر 12 سال معرفی شوند.
وی با اشاره به نتایج رده بانوان در ریتینگ کمتر از 1700، گفت: صفورا قانع از گیلان، مرجان رحیمی از تهران و آیدا خراسانلو از البرز در این بخش مقام های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
به گفته وی مسکینی، در ریتینگ بالای 1700 نیز نازنین مبرهنی از تهران، البرز باقی پور و عنایت الله امینی هر دو از قزوین عنوان های برتر را کسب کردند.
رئیس هیان شطرنج استان قزوین از حسین نظری به عنوان نفر برتر در ریتینگ زیر 1500 از البرز، آرین فرمائی نفر برتر ریتینگ 1500 تا 1700 از قزوین، آبتین عطاخواه نفر برتر ریتینگ 1700 تا 1899 از قزوین و فرهاد کربلائی نفر برتر بالای 50 سال تقدیر به عمل آورد.
مسکینی با اشاره به نفرات برتر این دوره از رقابت ها، گفت: سینا عینی از البرز، مهدی اصغری از آذربایجان غربی، میثم عباسی و مهیار درودیان هر دو از تهران، امین عابدی از قزوین، آرمان بشیری از گیلان، محسن رجبی از تهران و امیرحسین نجفی از گیلان عنوان های نخست تا هشتم را در رده اصلی به خود اختصاص دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار