رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین مطرح کرد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ضمن اشاره به ممنوعیت فروش هرگونه کالا و لوازم‌التحریر قاچاق و تقلبی گفت: نصب اتیکت بر روی اجناس، رعایت درصد سود قانونی و غیره باید از جانب عرضه‌کنندگان کالا رعایت شود.
کد خبر: ۲۹۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی پرزحمت در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل مدارس و افزایش نیاز خرید برخی کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در راستای جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها، طرح تشدید نظارت و بازرسی را در سراسر این استان آغاز می‌کند.

وی هدف از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی را بررسی، کنترل بازار و برخورد با متخلفان افزایش قیمت عنوان کرد و گفت: این طرح از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین که بر مراکز فروش ملزومات دانش‌آموزی از جمله لوازم‌التحریر نظارت دارد، از 13 شهریور تا 10 مهر ماه در این استان همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به اهمیت نقش شهروندان در کاهش و کنترل تخلفات اشاره کرد و گفت: مردم هنگام خرید در صورت مشاهده هرگونه تخلف ناشی از قیمت‌ها می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی 124 ستاد خبری این سازمان به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات در میان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین را در هرچه بهتر اجرا کردن نظارت و بازرسی یاری کنند.

پرزحمت به درخواست متقاضیان برای برپایی فروش فوق‌العاده در ایام مخصوص اشاره و در این خصوص گفت: بر اساس آیین‌نامه اجرائی ماده 84 قانون نظام صنفی هرگونه اقدام و برگزاری در راستای حراج‌های فصلی یا غیر‌فصلی تنها به صرف داشتن مجوز از سوی اتحادیه مربوطه کسب و اجناس، امکان‌پذیر است.

این مسؤول یادآور شد: همچنین متقاضیان در برپایی فروش فوق‌العاده در ایام مخصوص باید کالاهای خود را با تخفیف 10 تا 15 درصدی زیر قیمت بازار به مردم عرضه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ضمن اشاره به ممنوعیت فروش هرگونه کالا و لوازم‌التحریر قاچاق و تقلبی عنوان کرد: نصب اتیکت بر روی اجناس، صدور فاکتور رسمی برای مشتریان و همچنین رعایت درصد سود قانونی از دیگر مؤلفه‌هایی است که باید از جانب عرضه‌کنندگان کالا رعایت شود.

گفتنی است، طرح تشدید و نظارت علاوه بر مراکز عرضه محصولات دانش‌آموزی در تعمیرگاه‌ها، پایانه‌های مسافربری و مجتمع‌های خدماتی بین راهی نیز انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار