مدیر آبفای روستایی آبیک خبر داد
مدیر آبفای روستایی شهرستان آبیک از راه‌اندازی مجتمع آبرسانی جزمه و دارالسرور در اوایل مهرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسین رجب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: مجتمع آبرسانی جزمه و دارالسرور بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اقدامات نهایی آن باقی مانده است.

وی افزود: اقدامات نهایی مجتمع آبرسانی جزمه و دارالسرور شامل بتن‌ریزی چاهک پمپاژ، وصل مکانیکال به مخازن، تجهیز چاه و راه‌اندازی آن و نیز وصل به خط انتقال می‌شود.

مدیر آبفای روستایی شهرستان آبیک ادامه داد: پیمانکار مجتمع آبرسانی جزمه و دارالسرور به دلیل داشتن مطالبه به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال، هفت تا 10 روز اقدام به تعطیلی پروژه کرده بود که با پرداخت کمی از مطالبات، یک هفته پیش ادامه پروژه از سوی پیمانکار آغاز شده است.

رجب‌پور اضافه کرد: کمبود آب در روستاهای جزمه و دارالسرور به دلیل استفاده بیش از حد استاندارد و الگوی مصرف از سوی مردم این دو روستا است.

وی با اشاره به اینکه چاه فعلی در حوالی جاده قدیم آبیک ـ قزوین در اراضی جزمه قرار دارد، خاطرنشان کرد: چاه جدید حفر شده هم با فاصله حدود 2 کیلومتر از چاه فعلی، در اراضی روستای دارالسرور و اول جاده قرار گرفته است.

این مسؤول بیان کرد: با راه‌اندازی مجتمع‌ آبرسانی جزمه و دارالسرور علاوه بر بهره‌مندی 400 مشترک این دو روستا، حدود 20 واحد دامداری، گلخانه، صنعتی و خدماتی هم از آب این چاه بهره‌مند می‌شود.

مدیر آبفای روستایی شهرستان آبیک افزود: در صورت روند مستمر پیشرفت پروژه و عدم بروز مشکل خاص و حاد، در اوایل مهر ماه سال جاری مجتمع آبرسانی جزمه و دارالسرور به بهره‌برداری رسیده و در مدار آبرسانی قرار می‌گیرد.

رجب‌پور بر صرفه‌جویی در مصرف آب از سوی مردم تأکید کرد: مردم با مصرف بهینه و صرفه‌جویی در این مایه حیاتی می‌توانند از قطع یا جیره‌بندی آب جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز از آب آشامیدنی طبق مواد 660 و 661 قانون مجازات اسلامی سرقت محسوب شده و در محاکم قضایی مشمول حبس و جریمه نقدی است.

این مسؤول افزود: مشترکان روستاهای شهرستان آبیک با پرداخت به موقع قبوض، می‌توانند شرکت آبفای روستایی را در خدمت‌رسانی، بیشتر و بهتر یاری رسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار