رئیس هیأت ورزش‌های رزمی قزوین خبر داد
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین با اشاره به مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در بخش آقایان گفت: سهم این استان در مدال‌های کسب شده در مجموع 20 مدال با ارزش بود.
کد خبر: ۲۹۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در بخش آقایان اظهار داشت: این دوره از مسابقات در 25 و 26 شهریورماه به میزبانی هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در بخش آقایان در سالن شهید بابایی شهر قزوین با نام جام ریاست جمهوری، گرامیداشت شهید رجایی و هفته دفاع مقدس برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در بخش آقایان با حضور 580 ورزشکار، مربی، داور، سرپرست و 420 شرکت‌کننده در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار شد که در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند.

هادی‌چگینی با بیان اینکه سهم استان قزوین در مدال‌های کسب شده در مجموع 20 مدال با ارزش بود، عنوان کرد: در نهایت تیم‌های کردستان، مازندران، کرمانشاه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش فارس، این دوره از مسابقات با حضور محمد مشهدی‌آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، استاد غفاری رئیس کیک‌بوکسینگ wka کشور، بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) و عضو هیأت رئیسه ورزش‌های رزمی این استان برگزار شد.

این گزارش حاکی است، در مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در بخش آقایان همچنین محمدرضا صدیقی و صادقی‌نیارکی عضو شورای اسلامی شهر قزوین، استاد وحید مکاریان رئیس انجمن کیک‌بوکسینگ هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین، علوی معاون اداره‌کل ورزش و جوانان این استان، رسولی رئیس اداره ورزش، جواهری بازرس اداره‌کل و استاد مجتبی حاجی‌طاهری رئیس تربیت بدنی سپاه ناحیه امام حسن(ع) حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار