مسؤول سازمان بسیج رسانه قزوین مطرح کرد
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: از منویات مقام معظم رهبری در زمینه تقویت بصیرت و بنیه عقیدتی اصحاب رسانه باید استفاده کرد چراکه اهداف رهبری چیزی به جز این نیست.
کد خبر: ۲۹۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد سرباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اخلاق رسانه‌ای اظهار داشت: با تعلیم و تربیت باید بتوانیم در مسیر رسانه پیش رویم که متأسفانه در ماه‌های اخیر بیشتر در تخریب‌های رسانه قرار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: از ظرفیت و موقعیتی که ولایت فقیه در اختیار قرار داده‌اند باید به نحو احسن از آن در زمینه اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی بهره برد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: از منویات مقام معظم رهبری در زمینه تقویت بصیرت و بنیه عقیدتی اصحاب رسانه باید استفاده کرد چراکه اهداف رهبری چیزی به جزء این نیست.

سرباز با اشاره به هجمه دشمن به کشور خاطرنشان کرد: امروز دشمنان سعی در تضعیف فرهنگ ملی و اسلامی ایران، ناامید کردن شیفتگان حاکمیت اسلامی در جهان، تهی کردن انقلاب از محتوای اسلامی و دینی و غیره هستند که اصحاب رسانه باید با هوشیاری در خنثی کردن این نقشه‌ها نقش مهمی را ایفا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار