مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد از نصب بیش از 1000 کنتور هوشمند در چاه‌های آب کشاورزی یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 03 October 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صحتی با اشاره به لزوم تجهیز چاه‌های آب کشاورزی به کنتورهای هوشمند اظهار داشت: در سال جاری بیش از هزار و 100 چاه دارای کنتورهای هوشمند شدند.

وی ادامه داد: در راستای ابلاغ نصب کنتور مناطق روستایی و ییلاقی خارج از دسترس مشترک، چاه‌های کشاورزی به کنتورهای هوشمند مجهز شدند و در قالب طرح‌های این دستگاه در خدمت‌رسانی به مشترکان و برنامه‌های دولت در برق‌رسانی به مردم، روستاهایی که بیش‌از 10 خانوار جمعیت دارند نیز از برق بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با تاکیدبر افزایش تعداد مشترکان بهره‌مند از خدمات برق گفت: در پنج ماهه نخست امسال تعداد مشترکان برق استان نزدیک به 610 هزار مشترک بوده که در مقایسه با سال گذشته این میزان رقم قابل توجهی رشد داشته است.

وی با تقدیر از همراهی مردم در عبور از پیک بار مصرف برق در استان بیان داشت: با همکاری و همراهی مردم خوشبختانه تابستان امسال قطعی برق نداشتیم و از پیک بار استان عبور کردیم.

صحتی با بیان اینکه سال گذشته پیک بار در استان هزار و 150 مگاوات بوده اظهار داشت: پیک بار در سال جاری به بیش از هزار و 230 مگاوات رسید.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش خاموشی‌ها در شبکه توزیع برق استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر روند کاهش خاموشی‌ها سیر نزولی داشته و به کمتر از 27/0 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق را افزایش شبکه‌های توزیع برق فشار ضعیف و متوسط اعلام کرد و گفت: در سال جاری بیش از 50 کیلومتر شبکه فشار متوسط و بیش از 30 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در استان یزد در راستای خدمت‌رسانی به مشترکان احداث شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های توزیع برق در توسعه خدمات به مشترکان اضافه کرد: هوشمندسازی شبکه توزیع برق و ارتقای کیفیت برق‌رسانی همچنین کاهش تلفات و خاموشی‌ها در شبکه توزیع برق یزد از دغدغه‌های توزیع برق است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار