کد خبر: ۳۱۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 16 October 2016
ئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین دوره آموزش تخصصی و حرفه‌ای خبرنگاری در این استان با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ قربانعلی حسن‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره به‌صورت حرفه‌ای و با حضور اساتید مجرب کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران تا پنجم آبان ماه وقت دارند جهت ثبت نام به بسیج رسانه مراجعه کنند عنوان کرد: برای ثبت نام یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و کارت ملی الزامی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این دوره گواهینامه معتبر با تایید سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تمامی پذیرفته شدگان صادر می‌شود.

حسن‌زاده عنوان کرد: خبرنگاری بحران، سواد رسانه‌ای، آشنایی با رسانه‌های جهان، قانون مطبوعات، خبرنویسی پیشرفته و ویراستاری خبر از جمله درس‌ها و سرفصل‌های ارائه شده در دوره آموزش تخصصی و حرفه‌ای خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بسیج رسانه استان تربیت کادر رسانه‌ای مجرب در راستای اهداف مقدس نظام انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت بزرگ و توانمند رسانه است تصریح کرد: ازظرفیت و توان خبرنگاران شرکت کننده در این دوره در رسانه‎های مختلف استفاده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار