کد خبر: ۳۱۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 17 October 2016
به گزارش تابناک یزد، استاندار یزد با اشاره به اینکه ظرفیت شبکه بانکی استان در زمینه صادرات استفاده شود، گفت: بازارهای هدف کالاهای صادراتی یزد مشخص و معرفی شود.
سیدمحمد میرمحمدی در دومین نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان یزد اظهار داشت: استفاده از خدمات صندوق ضمانت یکی از فرصتهایی است که برای صادرکنندگان وجود دارد و می‌توانند در مواردی که احتمال ریسک وجود دارد از این خدمات استفاده کنند.

وی در ارتباط با صادرات و بازار خارجی تولیدات ایران، گفت: به نظر می‌رسد که توجهات از حالتهای سنتی در حال خروج است و کم‌کم این توجهات به تولید رقابتی و سفارشی مبدل می‌شود.

استاندار یزد گفت: در مجموع حرکتهای خوبی انجام شده ولی نیازمند جدیت بیشتری در زمینه افزایش بازارهای خارجی محصولات و تولیدات استان یزد هستیم.

میرمحمدی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری اتاق بازرگانی، باید بازارهای هدف را مشخص کنند و برنامه مشخصی در این زمینه تهیه و در اختیار صادر کنندگان قرار گیرد.

وی در ارتباط با تشکیل گروه پیگیری بازار صادراتی روسیه، گفت: روابط صادرات با روسیه نسبتا روابط خوبی است و اگر لازم هست که بررسی‌های بیشتری انجام شود، باید توسط اتاق بازرگانی استان انجام شود.

استاندار یزد افزایش صادرات استان از لحاظ وزنی را با وجود کاهش ارزشی آن امیدوار کننده دانست و گفت: اگر از ظرفیت شبکه بانکی استان در زمینه توسعه صادرات استفاده بهتری انجام شود می‌توان گامهای بهتری برداشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار