ابراهیم مهربان در پاسخ به اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ؛
تابناک / مسعود رهنما در حاشیه مسابقات انتخابی کشتی منتخب گیلان گفت ، بزرگترین ضعف کشتی گیلان مشکلات فنی و دانش مربیگری حرفه ای است که ترمیم آن زمانبر خواهد بود.
کد خبر: ۳۱۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 26 October 2016
تابناک / مسعود رهنما در حاشیه مسابقات انتخابی کشتی منتخب گیلان گفت ، بزرگترین ضعف کشتی گیلان مشکلات فنی و دانش مربیگری حرفه ای است که ترمیم آن زمانبر خواهد بود.
 
به گزارش تابناک گیلان، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان افزود : آنچه بیش از همه باید مورد توجه هیات کشتی قرار گیرد ضعف بنیادی در ساختار علم مربیگری ، کوچینگ و بدنسازی است که تحقق رسیدن به جایگاه اصلی به یک برنامه ریزی اصولی و مدون نیاز دارد.
 
وی در ادامه افزود:  در مسابقات انتخابی درون اردویی نفرات را دیدم که حریفان خود را ضربه فنی میکند ولی در اطلاعاتی که از رییس هیات کشتی دریافت کردم در مسابقات کشوری  با امتیازات بالا دیدار خود را واگذار میکنند.
 
وی ضعف دانش مربیگری و بدنسازی رایکی از مشکلات اصلی کشتی گیلان در حوزه مربیگری دانست و  تصریح کرد : بعضیها بعد از این که بیست سال از قهرمانیشان می گذرد چیزی جزء ادعا از آنان نمی شنویم.
 
 
گفتنی است که ابراهیم مهربان ، عضو شورای شهر لاهیجان و مربی تیم ملی کشتی دانشجویان ایران ، شعری را در پاسخ به اظهارات رهنما برای تحریریه تابناک ارسال کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست.
 
 
 
 
 
تابناک در پایان اضافه می کند که در نخستين روز از مسابقات جهانى دانشجويان به ميزبانى تركيه ، شاگردان ابراهيم مهربان (عضو شورا ی شهر لاهيجان) موفق به كسب سه مدال طلا و يك برنز شدند.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
Almena
|
Russian Federation
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
Well I guess I don't have to spend the weekend figrniug this one out!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار