در مراسم معارفه مدیر کل تامین اجتماعی عنوان شد:
نسبت بیمه شدگان تامین اجتماعی به جمعیت در خراسان شمالی با وجود استعدادهای و مزیت های بسیار بالا در حوزه های کشاورزی، صنایع دستی و... از متوسط کشوری پایین تر است.
کد خبر: ۳۱۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ 27 October 2016
نسبت بیمه شدگان تامین اجتماعی به جمعیت در خراسان شمالی با وجود استعدادهای و مزیت های بسیار بالا در حوزه های کشاورزی، صنایع دستی و... از متوسط کشوری پایین تر است.
 معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی با بیان این مطلب در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان این مطلب گفت: افزایش این آمار و بهبود بخشیدن آن به نفع استان است. 
«موهبتی» با اشاره به این که ما باید به دنبال کار مردم باشیم و کار آن ها را راه بیندازیم،افزود: حداقل با روی گشاده باید با آنان رو به رو شویم و چهره گشاده داشته باشیم.
«تاج الدین » معاون حقوقی  و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی هم اظهارداشت: برنامه  ارتقای  هتلینگ در تمام مراکز درمانی به  ویژه بیمارستان ها مورد توجه قرار گرفته است و بخش عظیمی از این کارها  انجام شده و بخش دیگری در حال انجام است.
وی با بیان این که بازرسی دیجیتال و حذف دفترچه  های درمانی و موارد زیادی  ان شاءا... در آینده ای نزدیک  انجام خواهد شد، ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی هر ماه بیش از  5 هزار و 200 میلیارد  تومان  باید تجهیز منابع داشته باشد و به همین نسبت توزیع منابع  کند.
«دلپسند»معاون هماهنگی امور  اقتصادی و توسعه و  منطقه  ای استاندار خراسان شمالی هم در این  آیین گفت: انتظار مردم خدمت رسانی سریع و بی منت است.
«سیدی» سرپرست سابق اداره کل تامین  اجتماعی خراسان  شمالی در این جلسه  گفت:  خراسان  شمالی در بخش صنعت ضعیف ترین استان کشور است.  به  گزارش خبرنگار ما، در این آیین  از «سید احمد سیدی» سرپرست اداره کل تامین اجتماعی تقدیر و «محمد علی عباس زاده وحید» به عنوان مدیر کل  جدید تامین اجتماعی خراسان شمالی معرفی شد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار