آذرماه
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد از برگزاری دومین نمایشگاه سنگ های ساختمانی استان یزد(ISTONEX 2016) در آذرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 01 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدمسعود عظیمی گفت: بازاریابی و توسعه بازار محصولات خوشه سنگ استان یزد و شناساندن توانمندی و قابلیت های واحدهای تولیدی مرتبط با خوشه سنگ به مخاطبان این صنعت را از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: نمایشگاه سنگ ساختمانی استان یزد(ISTONEX 2016 ) با حضور واحدهای فرآوری سنگ ساختمانی استان یزد از 2 تا 5 آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه بیش از 120 واحد فراوری سنگ در استان وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان یزد از ظرفیت های بالایی در صنعت سنگ و معادن سنگ برخوردار است، برپایی این نمایشگاه فرصتی برای تولید کنندگان و فعالان این حوزه برای عرضه و ارائه تولیدات و قابلیت های این بخش است.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان یزد خاطرنشان کرد: همزمان با این رویداد تورهای بازدید از صنایع سنگ استان، اجرای کارگاه های تخصصی و جلسات مشترک تجاری از سوی خوشه سنگ برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد : متقاضیان در صورت تمایل به گرفتن غرفه و حضور در نمایشگاه با دفتر خوشه سنگ استان یزد به شماره تماس 36239701 تماس بگیرند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار