کد خبر: ۳۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 07 May 2015
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه و خداجوی استان برای شرکت در راهپیمایی ضداستکباری علیه رژیم آل سعود برای دفاع از مردم مظلوم یمن در پس از نماز جمعه شهرهای استان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در این اطلاعیه آمده است: امروز جهان با جنایاتی مواجه شده که روح هر انسان آزاده ای را آزرده و با تمامی اصول اخلاقی و انسانی ناسازگار است.

رژیم آل سعود و وهابیت طی سال‌های اخیر دستش به خون مظلومان جهان اسلام آغشته شده و با سو استفاده از عنوان خادم حریمین شریفین، خود را به محور شرارت و پلیدی در جهان اسلام تبدیل ساخته است.

جنایات آل سعود در تخریب اماکن مقدس، کشتن مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و حمایت از گروه های ملحد تکفیری و اینک حمله ناجوانمردانه به مردم یمن، چهره ای خشن و کثیف را از این رژیم وابسته ترسیم کرده و مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه  تنفر خود را از جنایات این رژیم آمریکایی اعلام می‌کنند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه مازندران، پس از اقامه نماز پرشکوه این هفته جمعه در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور، تظاهرات خواهند داشت

نمازگزاران جمعه مازندران، به‌منظور حمایت از مردم مظلوم یمن در این راهپیمایی، حضور پرشوری داشته و جنایات آل سعود را در به خاک وخون کشیدن کودکان بی دفاع و مظلوم یمن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم آل سعود سر خواهند داد.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان، در این راهپیمایی تأکید خواهند داشت که ملت یمن هیچگاه تنها نبوده و نیستند و ملت ایران با تمام توان در کنار جنبش انصارالله و مقاومت قرار داشته و ازهیچ حمایت انسان دوستانه ای دریغ نخواهد کرد.

راهپیمایی مردم ولایتمدار مازندران، در محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به یمن و مقاومت مردم یمن برای دفاع از تمامیت ارضی کشور خود و مقاومت بر روی اصول و ارزش‌های اسلامی این فریاد استکبار ستیزی مسلمانان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

حمله نظامی عربستان سعودی به یمن با حمایت آمریکا و برخی کشورهای عربی صورت می‌پذیرد و این ننگ تاریخی بر پیشانی تمامی متحدان آل سعود برای همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار