استاندار یزد گفت: فرهنگ، بنا بر شرایط محلی در اشکال گوناگونی نمایان می شود از این رو برای فعالیت های فرهنگی به فضای گسترده و روش های مختلف نیاز داریم.
کد خبر: ۳۲۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 07 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی استان با اشاره به ضرورت شیوه انتقال موضوعات فرهنگی افزود: برای تقویت ارزش های فرهنگی باید بر مبنای ظرافت های فرهنگی و استفاده از ابزار مناسب که ساخت فیلم یکی از این عناصر کارساز است، جریان فرهنگی ایجاد کرد.
وی اظهار کرد: خانواده یکی از ارکان مهم فرهنگی جامعه است و تقویت جایگاه آن می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اثرگذار باشد.
به گزارش ایرنا ، استاندار یزد همچنین در نشست شورای مشارکت مردمی با سازمان بهزیستی استان گفت: لازم است بانک اطلاعاتی تشکل‌های خیری تهیه شود تا آن دسته از نیارمندان اجتماعی که زیر پوشش هیچ سازمانی نیستند زیر نظر بخش خصوصی و دولتی قرار گیرند.
میرمحمدی ایجاد سامانه‌ای برای ساماندهی اطلاعات افراد تحت حمایت برای کمک‌های اجتماعی را پیشنهاد کرد و ادامه داد: در صورتی که اطلاعات شفاف باشد دولت نیز همۀ تلاش خود را برای حمایت افراد خاص به کار می‌گیرد.
وی افزود: گاهی مؤسسات خیریه همۀ تلاش خود را به کار می‌گیرند اما با بازخوردهای منفی مواجه می‌شوند؛ در این میان وظیفۀ ما این است در تضمین سلامت اجتماعی دقت کنیم و باعث نشویم برخی کوتاهی ها تشدید شوند.
به گفته میرمحمدی، جلب کمک‌های مادی و معنوی اشخاص حقیقی و حقوقی برای رفع مسائل و مشکلات اقشار محروم، معلول و ایتام نوعی مسئولیت اجتماعی است که در این زمینه همواره دولت، بخش خصوصی و مردم کمک‌کننده بوده‌اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار