معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: یزد بخاطر موقعیت، شرایط و امکانات مناسب می تواند میزبان مسابقات معتبر بین المللی و جهانی باشد.
کد خبر: ۳۲۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 09 November 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد علی طالبی در آیین تجلیل از سرمربی و بازیکنان ملی پوش یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در سالن ویژن استادیوم شهید نصیری یزد برگزا شد، با قدردانی از افتخار آفرینی یزدی ها در مسابقات بین قاره ای اخیر افزود: برگزاری مسابقات معتبر در یزد یک فرصت مناسب برای شناساندن ظرفیت های استان در ابعاد مختلف به جامعه جهانی است.
وی با بیان اینکه یزد در بخش های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دارای ظرفیت های بسیار خوبی است از میزبانی مسابقات جهانی در استان به عنوان یک فرصت حمایت کرد و بر همکاری همه بخش ها برای تحقق این هدف تاکید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، موفقیت های تیم مقاومت گلساپوش و حضور سرمربی و بازیکنان این باشگاه در رقابت های بین قاره ای، آن را یک فرصت برای الگوگیری در سایر رشته و تعالی ورزش استان ذکر کرد .
طالبی گفت: یزد می تواند به قطب رشته فوتبال ساحلی در کشور تبدیل شود و مسیر روشنی برای موفقیت در سایر رشته های ورزشی در استان ترسیم شود.
طالبی گفت: باشگاه و تیم مقاومت گلساپوش یزد بدور از حاشیه ها نام استان یزد را در ورزش کشور بلند آوازه کرد، بنابراین می توانیم در سایر رشته ها نیز موفق باشیم .
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این آیین با تبریک موفقیت سرمربی و بازیکنان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره ای آن را مدیون فداکاری، ایمان و همدلی باشگاه گلساپوش ذکر کرد.
مسعود شریعی با تبیین ظرفیت های ورزشی استان یزد در تمام رشته ها گفت: هم اکنون افزون بر 85 تیم استان در رشته های مختلف در لیگ های کشوری حضوری فعال دارند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد نیز با تبریک موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از دست اندرکاران باشگاه مقاومت گلساپوش قدردانی کرد و محور برنامه های این هیات را فوتبال ساحلی ذکر کرد.
عبدالرضا دستا گفت: برای موفقیت در ورزش پر مخاطب فوتبال به همکاری و برنامه ریزی تمام عوامل در بخش های مختلف نیاز است .
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد نیز با بیان برنامه های این باشگاه بر همکاری در انجام برنامه های بین المللی در استان تاکید کرد.
در پایان این مراسم از طرف اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان یزد به سرمربی و بازیکنان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران لوح سپاس تقدیم شد.
تیم فوتبال ساحلی ایران به تازگی در رقابت های بین قاره ای در دوبی بعد از تیم برزیل در جایگاه دوم قرار گرفت.
سرمربی و سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شامل محمد حسین میرشمسی، محمدعلی مختاری، سید علی ناظم و حمید بهزادپور یزدی هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار