کد خبر: ۳۲۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 09 November 2016
به گزارش تابناک یزد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد‌ گفت: سازمان پارکها و فضای سبز یزد به درآمدزایی در زمینه کشت گل و گیاه بپردازد.
حمیدرضا مطهریان  در نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه سازمان پارکها و فضای سبز یزد باید از امکاناتی که در اختیار دارد در راستای درآمدزایی استفاده کند، اظهار داشت: در حال حاضر نیاز این سازمان از استانهای دیگر تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گل و گیاه مورد نیاز سازمان پارکها و فضای سبز استان یزد از گلخانه‌داران دیگر استانها تامین می‌شود و هزینه زیادی برای آن در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر یزد تصریح کرد: این اقدام سبب شده که عرصه ای که می تواند به عنوان یک حرکت اقتصادی در استان یزد انجام شود، به بازاری برای گلخانه داران دیگر استانها تبدیل شود.

مطهریان ادامه داد: زمینهای خوب و مستعدی برای گل‌کاری در اختیار سازمان پارکهای یزد قرار دارد ولی متاسفانه در حال حاضر استفاده مناسبی از این زمینها و امکانات موجود صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: سازمان باید از واردات گل و گیاه های مورد نیازش به استان یزد جلوگیری کرده و با توسعه کشت گلخانه ای گل و گیاه، علاوه بر اینکه نیاز خود را تامین می کند، زمینه فروش و درآمدزایی در این راستا را هم برای خود فراهم کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر یزد ادامه داد: در صورتی که زمین این درآمدزایی فراهم شود، بخشی از مشکلاتی که برای تامین اعتبار پروژه‌های این سازمان وجود دارد، مرتفع می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار