عدل هاشمی‌پور از طول مسیر و و وضعیت امکانات و تجهیزات بازدید و بر ضرورت تسریع در اجرای عملیات خاک‌برداری و تسطیح تأکید کرد.
کد خبر: ۳۲۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 09 November 2016
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده صبح امروز به همراه هیأتی از روند اجرایی پروژه راه اصلی لنده ـ تراب ـ دهدشت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به همراه فرماندار و جمعی از مسؤولان شهرستان لنده از پروژه راه ارتباطی لنده ـ تراب به دهدشت بازدید کرد.

عدل هاشمی‌پور از طول مسیر و و وضعیت امکانات و تجهیزات بازدید و بر ضرورت تسریع در اجرای عملیات خاک‌برداری و تسطیح تأکید کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در ادامه سفر خود به شهرستان لنده، دیدار عمومی با مردم را در مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج) شهر لنده برگزار خواهد کرد.

جلسه شورای اداری و دیدار با یکی دیگر از برنامه‌های سفر هاشمی‌پور به شهرستان لنده خواهد بود.

فرماندار شهرستان لنده در حاشیه این بازدیدها بر ضرورت توجه ویژه مسؤولان استانی و شهرستانی برای توسعه راه‌های ارتباطی و مواصلاتی شهرستان لنده تأکید کرد و گفت: خواسته اصلی مردم شهرستان پیگیری اتصال جاده لنده به خوزستان بوده است.

محمد مرادی افزود: طرح اولیه جاده ارتباطی لنده به خوزستان در سال‌های گذشته تهیه و تدوین شده که با اجرای آن این شهرستان از بن بست خارج خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: بسیاری از جاده‌های روستایی شهرستان لنده صعب‌العبور و کوهستانی بوده که در طول فصول مختلف سال عملیات راهداری در آن باید انجام شود.

مرادی یادآور شد: توسعه و تجهیز امکانات راهداری شهرستان و همچنین تخصیص اعتبارات و پیگیری آسفالت جاده‌های روستایی از جمله مواردی است که مردم شهرستان از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان لنده در حال حاضر راه ارتباطی لنده به دهدشت از جاده سوق را دارا بوده که متأسفانه سال‌هاست بدون اجرای برنامه خاصی به حال خود رها شده و نیازمند توسعه و همچنین آسفالت و روکش آسفالت است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: امیدواریم در این سفر تدابیری اتخاذ شود تا شهرستان لنده به زودی از بن بست خارج و به یک شهرستان توسعه یافته و پیشرفته تبدیل شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
باتشکر...آقای‌هاشمی‌درهمین‌‌مدت‌محدودحضورشون‌به‌اندازه‌کل‌‌ادوارسایرنماینده‌ها‌فقط‌درلنده‌حضورداشتند.امیدوارم‌این‌روندادامه‌داشته‌باشه‌ونتیجه‌بخش.......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار