در این جلسه هنگامی که فتاح محمدی برای ایراد سخنان خود،پشت تریبون رفت ، یکی از فرهنگیان لنده ، از وی اجازه سخن خواست که محمدی هم منتظر شنیدن سخنان وی شد.
کد خبر: ۳۲۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 15 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،همانگونه که از قبل اعلام شده بود ،صبح امروز آئین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان لنده برگزار شد.
دکتر فتاح محمدی معاون سیاسی ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از دیگر مسئولین سیاسی استانی و شهرستان های همجوار به عنوان میهمانان این آئین در جلسه حاضر شدند.
بر اساس این گزارش ،محمد مرادی ، فرماندار سابق لنده ، پشت تریبون رفت و از عملکرد خود دفاع کرد و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.
 
تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید لنده/سایه سنگین حاشیه بر متن! 
در این جلسه هنگامی که فتاح محمدی برای ایراد سخنان خود،پشت تریبون رفت ، یکی از فرهنگیان لنده ، از وی اجازه سخن خواست که محمدی هم منتظر شنیدن سخنان وی شد.
محمد ظاهر آخش با انتقاد شیوه مدیریت استان گفت: جناب آقای محمدی ! شما صبح در محل ورودی شهر لنده قرار بگیرید تا ببینید چند نفر از مدیران این شهرستان از مناطق دیگر وارد لنده می شوند و همچنین ظهر در همان محل ببینید دوباره همه ی آن ها خارج می شوند! چرا باید تمام مدیران این شهرستان غیر بومی باشند.
 
تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید لنده/سایه سنگین حاشیه بر متن! 
این فرهنگی از معاون سیاسی استاندار پرسید:چطور است که شهرستان لنده می تواند نیروهایی در حد و اندازه مدیریت کلان کشوری داشته باشد اما نمی تواند در اندازه پست های مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد ، نیرو داشته باشد؟!
سخنان این فرهنگی که مورد تشویق گسترده حاضران در جلسه هم قرار گرفت بر سخنان محمدی و همچنین فرماندار جدید تاثیر گذاشت به گونه ای که درا کریمی نژاد از همان ابتدا قول داد مدیر پروازی نباشد و بال های مدیر پروازی بودن خود را بچیند و البته در ادامه هم به مشکلات لنده از جمله بن بست بودن آن اشاره کرد و قول داد با تمام توان در این زمینه تلاش کند بلکه آن مشکلات را مرتفع کند.
 
سخنان شهروند معترض لنده ای بر سخنان محمدی هم تاثیر گذاشت به گونه ای که وی هم در لابه لای سخنانش قول داد موضوع مطرح شده را در مرکز استان پیگیری نماید.
لازم به توضیح است،دارا کریمی نژاد ،فرماندار جدید شهرستان لنده،متولد 1354 و دارای مدرک دکتری جامعه شناسی و از اساتید دانشگاه می باشد.
در پایان جلسه محمد مرادی بطور رسمی بدرقه شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار