سومین دفتر ارتباط با استاندارد در محل اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا، نقره و جواهر یزد با حضور مسؤولان اداره کل استاندارد استان یزد، اعضا و هیات رئیسه این صنف افتتاح شد.
کد خبر: ۳۳۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ 18 November 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر‌کل اداره استاندارد استان یزد در آیین آغاز به کار دفتر ارتباط با استاندارد گفت: تا پیش‌از این اولین دفتر استانداردسازی در محل دانشگاه آزاد اسلامی یزد و دومین دفتر استانداردسازی در محل کانون کارشناسان دادگستری استان یزد افتتاح شده بود.

محمدحسین ماجدی اردکانی ادامه داد: افتتاح دفاتر استانداردسازی بنابر سیاست‌های کلی سازمان ملی استاندارد ایران و در محل‌ها و مراکزی که ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و تدوین استاندارد و همچنین زمینه‌سازی استانداردسازی حس می‌شود، خواهد بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی، دارای ظرفیت‌های بسیار خوب دانشجویی و آزمایشگاهی است که در گسترش ارتباطات متقابل و در نهایت افزایش دامنه پوشش استاندارد‌، بسیار موثر است.

مدیر‌کل اداره استاندارد استان یزد اضافه کرد: در خصوص افتتاح دفتر استانداردسازی کانون کارشناسان استان، توانستیم با این حرکت فضای خالی نظریه‌های کارشناسی مبتنی بر استاندارد را پر نماییم.

وی با ابراز خرسندی از بهره‌برداری از این دفتر عنوان کرد: خوشبختانه کیفیت و عیار طلای یزد قابل قبول و خوب است و استاندارد یزد اصلا بنای مداخله در امور بازار، قیمت و تجارت را ندارد.

ماچدی اظهار داشت: استاندارد با هدف حمایت هر چه بیشتر از فعالان این صنف، پا به عرصه گذاشته و درخصوص جلوگیری از ورود افراد سودجو و غیرمتخصص کاملا هم‌راستا و پشتیبان مسئولان مرتبط بوده و خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار