خبار کوتاه انتظامی استان خراسان جنوبی
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۲۰۰ عدد قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 22 November 2016
 سرهنگ غلامرضا شاهوردی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته با کسب خبری مبنی بر خرید و فروش قرص‌های غیرمجاز در یکی از واحدهای صنفی شهرستان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام گشت‌زنی در سطح شهر و کنترل واحدهای صنفی مغازه مورد نظر شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد بازرسی قرار گرفت.

شاهوردی بیان کرد: در بازرسی از این واحد صنفی هزار و 200 عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف 77 میلیونی البسه قاچاق در فردوس

فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس از توقیف یک دستگاه سواری پژو 206 حامل کالای قاچاق به ارزش 77 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هوشنگی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق، به یک دستگاه سواری پژو 206 مشکوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، 517 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق که فاقد هرگونه اسناد گمرکی بود را کشف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس تصریح کرد: اجرای این گونه طرحها یکی از راهبردهای عملیاتی  پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

سواری پژو پارس  با 156 کیلومتر سرعت متوقف شد

رئیس پلیس راه استان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که با سرعت غیرمجاز 156 کیلومتر در حرکت بود خبر داد.

سرهنگ حسین رضایی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته تیم کنترل سرعت پلیس راه نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری پژو پارس که با سرعت 156 کیلومتر در حال حرکت بود را مشاهده و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی با بیان این که برخورد با تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز پلیس راه است گفت: به علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز "سرعت و سبقت غیرمجاز "خودروی مذکور دو میلیون ریال جریمه و 10 نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده خاطی ثبت شد که پس از اعمال قانون خودرو روانه پارکینگ شد.

رضایی خاطرنشان کرد: هدف پلیس از اعمال قانون این است تا رانندگان با توجه بیشتری قوانین و مقررات را رعایت کرده و سهم خود را در تامین امنیت راه‌ها ایفا کنند و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار