مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری یزد از اجرای طرحی با عنوان «پنجره‌های واحد» در حوزه ارتباطات استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 22 November 2016

به گزارش تابناک یزد،اکرم فداکار در نشست کارگروه دولت الکترونیک که به ریاست استاندار یزد برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد طرح «پنجره‌های واحد» این امکان را فراهم می‌کند که کارآفرینان و کارجویان و متقاضیان کسب و کار، امکان به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه کار را به دست آورند.

وی با اشاره به اینکه مدل‌های بسیاری برای ایجاد این پنجره‌ها و اجرای این طرح‌ها وجود دارد، عنوان کرد: یکی از بهترین مدل‌ها برای اجرای این طرح، مدل توسعه مرحله‌ای است و می‌توان طی پنج مرحله این پنجره را اجرا کرد.

فداکار با اشاره به اقداماتی که در کشورهای مختلف در این زمینه برای اجرای چنین طرح‌هایی انجام می‌شود، افزود: ایجاد سیستم الکترونیکی برای جست‌وجو و ثبت‌نام، ایجاد سیستم الکترونیکی ثبت و انتشار و... از جمله برنامه‌هایی است که در قالب این طرح‌ها اجرایی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری یزد با بیان اینکه یزد از استان‌های پیشرو در حوزه ارتباطات و زیرساخت‌های آن است و توسعه کمی و کیفی خوبی در زمینه ایجاد شبکه دولت الکترونیک داشته، به عنوان پایلوت اجرای طرح «سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت» انتخاب شده است.

وی ادامه داد: این پیشنهاد از سوی دفتر فناوری نهاد ریاست جمهوری داده شده و امیدواریم بتوانیم در اجرای آن موفق عمل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار