دبیر جشنواره مد و لباس اسلامی، ایرانی در شهر اقبالیه:
دبیر جشنواره مد و لباس اسلامی، ایرانی در شهر اقبالیه گفت: نخستین جشنواره مد و لباس اسلامی-ایرانی در سطح کشور و در استان قزوین از بیستم آبان ماه تا بیست‌ و هشتم دی ماه سال جاری در شهر اقبالیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد شهسواری در جلسه هیأت هماهنگی برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی، ایرانی که در سالن جلسات سازمان بسیج هنرمندان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: موضوع سبک زندگی در حوزه مد و لباس یکی از موضوعات مهم در کشور بوده و در حوزه اقتصاد مقاومتی هم بیشتر می‌شود به این موضوع توجه کرد.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین مأموریت کارگروه ساماندهی مد و لباس به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و جلب مشارکت طراحان مد و لباس در زمینه کاربردی‌سازی مد و لباس اسلامی-ایرانی، ورود کالای تولید ملی به سبد خانوار، حمایت از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان است.

دبیر جشنواره مد و لباس اسلامی، ایرانی در شهر اقبالیه افزود: ارتقای قدرت انتخاب مردم در نوع پوشش و لباس اسلامی-ایرانی از اهداف این جشنواره بوده و شهروندان باید از محصولات و پوششی استفاده کنند که مبتنی بر فکر و اندیشه اسلامی-ایرانی باشد.

شهسواری شرکت در این جشنواره را برای تمام هنرمندان و فعالان عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری و تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان لباس آزاد عنوان و تصریح کرد: طرح‌ها و مدل‌های پوشش باید ابداعی، ابتکاری و جدید بوده و قابلیت تولید عمده را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های ارائه شده در تمام بخش‌ها باید مطابق با موازین اسلامی، فرهنگ و هویت ایرانی باشد.

دبیر جشنواره مد و لباس اسلامی، ایرانی در شهر اقبالیه یادآور شد: نخستین جشنواره مد و لباس اسلامی-ایرانی در سطح کشور و در استان قزوین از بیستم آبان ماه تا بیست‌ و هشتم دی ماه سال جاری برگزار می‌شود که میزبان این جشنواره به صورت اختصاصی در بخش عظیم نمایشگاهی شهر اقبالیه بوده و این حرکت می‌تواند یک رویش مردمی در رسیدن به اهداف والا را در برداشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار