با راهبرد اقتصاد سبز
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: این اداره‌کل در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست حضور دارد.
کد خبر: ۳۳۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیاوش شمسی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با تمام توانمندی‌ها و ظرفیت خود در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست کشور شرکت می‌کند و حضوری فعال دارد.

وی گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با راهبرد اقتصاد سبز، اقتصاد مقاومتی از 6 تا 9 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی، صنایع این استان، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و مخترعان در این نمایشگاه با تمام توان حضور می‌یابند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: ارائه ظرفیت‌های بالقوه این استان در حوزه‌های محیط زیست طبیعی، انسانی و اقدامات شاخص زیست محیطی استان قزوین در حوزه‌های مختلف، ارائه گزارش جامع از وضع محیط زیست این استان و معرفی طرح‌های پژوهشی صورت گرفته از جمله اهداف شرکت در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران است.

شمسی‌پور اعلام کرد: نمایشگاه محیط زیست محل مناسبی برای ارائه دستاوردهای واحد‌های صنعتی و خدماتی در حوزه محیط زیست و استفاده از دانش، توان و ظرفیت شرکت‌کنندگان به منظور رفع مشکلات زیست محیطی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار