فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: طلاب وروحانیون حوزه علمیه قزوین باید بیش از پیش اهداف و گفتمان مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین کنند.
کد خبر: ۳۳۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمد شاهرخی ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه قزوین که با حضور روحانیون و اساتید در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: عظمت، سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی و بین‌المللی را مدیون رشادت‌ها، ایثارگری و جانفشانی‌های بسیجیان هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجی واژه عمیق و شورآفرینی است که دنیایی از عظمت، اقتدار و ایثار را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

شاهرخی به هفته مبارک بسیج اشاره و بیان کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، پایمردی‌ها و ایثارگری‌های بهترین فرزندان امام راحل و عظیم‌الشأن است و انقلاب هشت سال دفاع مقدس هم تجلی عشق، ایثار و شهادت برای حفظ کیان نظام اسلامی در حریم ولایت و انقلاب است.

وی یادآور شد: امروز بسیج توانسته در تمام سنگرها حضور مؤثر و بانشاطی داشته باشد که این نشان‌دهنده پیکر سالم و روح بی‌آلایش این تشکل مردمی و ایرانی است که به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: بسیج از جایگاه الهی و رفیعی برخوردار است و تنها روحیه بسیجی سبب تحقق صحیح اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه می‌شود.

شاهرخی یادآور شد: داشتن روحیه بسیجی و رضای الهی در اقدامات اداری بهترین روش برو‌ن‌رفت از بروکراسی‌های زائد اداری است که می‌تواند ضمن آبادانی، خدمت‌رسانی بدون منت را به مردم به عنوان ولی‌نعمتان جامعه محقق کند.

وی به ابتکار امام راحل‌(ره) در تشکیل نهاد بسیج اشاره و مطرح کرد: تشکیل بسیج یکی از ابتکارات ماندگار امام خمینی(ره) بود که به نهادی ارزشمند و مدافع انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیج یک حرکت الهی و آسمانی است که اگر در کاری روحیه بسیجی نباشد آن کار ابتر می‌ماند.

شاهرخی ادامه داد: بسیج کوله باری از تجارب ارزشمند است که اقتدار و عظمت خویش را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و از این قبیل به خوبی نشان داده و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی عنوان کرد: بسیج و تفکر بسیجی برخاسته از نهضت عاشورا است و هر کس با این تفکر زندگی کند قطع به یقین در کار خود موفق می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بصیرت را از شاخصه‌های اصلی بسیج و بسیجی دانست و گفت: بصیریت یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین مؤلفه‌هایی است که هر فرد بسیجی باید داشته باشد، چرا‌که بصیریت موجب روشنگری می‌شود.

شاهرخی به روحیه انقلابی و انقلابی ماندن از سوی مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه امروز وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارند چراکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که بین روحانیت و مسؤولان نظام فاصله انداخته و یا شبهاتی را مطرح کنند که باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: می‌طلبد روحیه انقلابی ماندن و گفتمان مقام معظم رهبری را در خود و جامعه تقویت و تبیین کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار