رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: راه های سختی برای عروج است ، ساده ترینش راه برای رفتن به بهشت، امدادگری است.
کد خبر: ۳۴۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 10 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از سایت خبری امداد، سید پرویز فتاح در دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان قزوین بیان کرد:

در امداد از تشریفات خبری نیست همه ما ساده هستیم، کار اصلی در امداد دست امدادگران است.

وی ادامه داد: راه های سختی برای عروج است ، ساده ترینش راه برای رفتن به بهشت، امدادگری است، وجه مهم مومنین خدمت کردن است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: همه کارامداد اکرام است، طرح اکرام ایتام تنها طرحی است که هیچ بودجه ای نمی خواهد بلکه فقط اخلاق نیاز دارد، یک جوشش ذاتی و ایمانی است، یک چشمه است بنابراین آنچه که ما در امداد نیاز داریم، اخلاص و اکرام است.

وی افزود: در این عالم غنی وجود ندارد و همه ما فقیریم از این رو ما یک واسطه ایم و باید واسطه گری را به خوبی انجام دهیم، رفتار ما در امداد باید تغییر کند و محسن باشیم.

فتاح عنوان کرد: لازم است مددجو را مددکار خود بدانیم و به این باور برسیم که اینها واسطه خیر هستند بنابراین کار امداد صدقه جاریه نظام است.

وی تصریح کرد: راه و روش ما باید با عزت سازگار باشد و این عزتمندی در توانمندساز کردن مددجویان نهفته است بنابراین باید فرهنگ قرض الحسنه را توسعه دهیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خطاب به فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت:  تقاضا داریم که همکاری کنید تا بانک ها اعتبارات وام های اشتغال را برنگردانند چراکه هر وام یک اشتغال است.

وی اعلام کرد: در خصوص مسکن مددجویان نیز زمین برای 60 نفر بدون مسکن شهرستان تهیه کنید که در صورت فراهم شدن این بستر امداد ساخت مسکن را به صورت ضربتی انجام خواهد داد و این کار باید با جدیت دنبال شود تا آمار بی خانمان ها را به صفر برسانیم.

در ادامه نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امداد یکی از منظم ترین ادارات شهرستان است، امداد در پای کار همواره از منظم ترین ادارات است.

حجت اله بابایی صالح افزود: امداد در تمام سال ها توانسته به گونه ای رفتار و عمل کند که اعتماد مردم نسبت به آن افزایش پیدا کند از این رو مردم به این نهاد، نیروهای این نهاد و عملکرد این نهاد اعتماد دارد و همه موفقیت های امداد به دلیل اعتماد مردم است از این همه باید قدر این نهاد را بدانیم.

وی یادآورشد: کمیته امداد همچنان در ردیف اول توجه مردم قرار دارد، امداد در حوزه اشتغال نه تنها کمک کرده بلکه باعث کارآفرینی افراد زیادی نیز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار