کد خبر: ۳۴۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 12 December 2016
به گزارش تابناک یزد،دومین دوره جشنواره ادبی ـ هنری رویش به همت دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو استان یزد و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و دانشگاه‌های استان بین دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد برگزار می‌شود.
شناسایی و حمایت از دانشجویان هنرمند، تجلیل از فعالان دانشجو در عرصه هنر و ادبیات انقلابی، ترویج هنر اسلامی در دانشگاه ها، انتشار آثار ادبی و هنر فاخر انقلابی در جامعه و به ویژه دانشگاه‌ها، بکارگیری ابزار هنر و ادبیات جهت معرفی ابعاد مختلف اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی از جمله اهداف جشنواره رویش است.
موضوعات دومین مرحله از جشنواره رویش نیز در قالب ۶  موضوع اصلی شامل آرمان خواهی، رویش معنوی، فعالیت تشکل‌های دانشجویی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و دفاع مقدس است.
همچنین بخش‌های این جشنواره در رشته‌های شعر، خاطره نویسی، تئاتر، فیلم، عکس، طراحی پوستر، کاریکاتور و سرود اعلام شده است.
شرکت کنندگان باید حتما دانشجو یکی از دانشگاه های استان باشند، آثار ارسالی باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و باید کاملا با یکی از موضوعات جشنواره مرتبط باشد.
شرکت در بیش از یک بخش بلامانع است و دانشجویان متقاضی حتما باید نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی در آدرس اینترنتی  q-masaf.ir/rooyesh و دانشجویان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت جشنواره به آدرس Q-MASAF.IR نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند. 
یادآوری می‌شود آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ آذرماه جاری و تاریخ دقیق اختتامیه جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار