کد خبر: ۳۴۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 13 December 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در راستای توسعه کارآفرینی در یزد، ۱۱ مرکز مشاوره کارآفرینی در استان ایجاد شد.

 محمدحسین ریاحی در سومین جلسه شورای راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه کارآفرینی در استان یزد، اظهار داشت: کارآفرینی یکی از مهمترین مسائلی است که در توسعه استان باید به آن توجه لازم صورت پذیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: با توجه به ضرورتی که در حوزه توسعه کارآفرینی در یزد وجود دارد، ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی در استان یزد کلید خورد.

ریاحی گفت: یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که برای فعالیت این مراکز در نظر گرفته شده، تقسیم‌بندی فعالیت‌ها به 14 رشته و گروه مجزا از هم است که به این وسیله فعالیت‌ها کاملا تخصصی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با اعلام فراخوان پذیرش طرح‌ها و درخواست‌ها در زمینه تشکیل این مراکز خوشبختانه استقبال خوبی انجام شد و تاکنون 11 مرکز مشاوره کارآفرینی در استان یزد ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه 10 مورد از این مراکز در شهرستان یزد و یک مورد در شهرستان ابرکوه ایجاد شده، افزود: مراحل بررسی و صدور مجوز تاسیس هفت مرکز دیگر هم انجام شده و به امیدواریم که تا پایان امسال شاهد افتتاح این مراکز هم باشیم.

ریاحی با بیان اینکه این مراکز در تمام شهرستانهای استان یزد امکان ایجاد دارند، گفت: درخواست صدور مجوز برای دو مرکز دیگر هم دریافت شده و صدور مجوز در مرحله بررسی است.

وی با بیان  اینکه مراکز ایجاد شده در 11 رشته فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه، ارائه مشاوره‌های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآورانه از جمله مهمترین اهداف تشکیل این مراکز در استان یزد است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار