کد خبر: ۳۴۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 16 December 2016
به گزارش تابناک یزد،رئیس مجمع نمایندگان استان یزد، آمریکا را ریشه بی‌ثباتی در منطقه خواند و گفت: هنر دیپلماسی در آمریکا وجود ندارد
 محمدرضا تابش در نشست مشترک ائمه جمعه استان یزد به میزبانی  شهرستان اردکان با اشاره به عملکرد و اقدامات مجمع نماینده استان یزد و برگزاری جلسات متعدد با مدیران اجرایی استان اظهار داشت: به زودی جلسات مجمع نمایندگان در سطح شهرستان‌ها و شوراهای اداری تشکیل می‌شود و نمایندگان مردم با تعامل و همدلی در حال پیگیری و رفع موضوعات استان هستند.

وی با اعلام خبر شروع به کار و معرفی اعضای هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: با انتخاب و گزینش افراد متعهد، متدین و مردم‌دار باید اعتماد مردم با اجرای صریح و صحیح قانون جلب شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت پیگیری برجام و عملکرد دولت و با تحسین درایت مقام معظم رهبری افزود: با ایستادگی مردم و دیپلماسی هدفمند، سایه تهدید و بحران شدید از سر کشور رفع شد و حق هسته‌ای ایران به رسمیت شناخته شد.

تابش خاطرنشان کرد: آمریکا ریشه بی‌ثباتی در منطقه است و هنر دیپلماسی بهره‌گیری خردمندانه از فرصت‌ها و کاهش تهدیدها در این کشور وجود ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد همچنین با اشاره به اهمیت مقابله با پروژه ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی در منطقه توسط آمریکا و اسرائیل، تأکید کرد: دیپلماسی کشور باید برای رفع این‌گونه تهدیدها و تحرک‌ها فعال باشد.

وی با بیان اینکه دو کار مهم دولت در عرصه داخلی و خارجی نجات کشور از فاجعه اقتصادی و بهبود روندهای اقتصادی است، افزود: دولت یازدهم با مشکلات اقتصادی و کاهش شدید قیمت نفت مواجه بوده است اما دولت توانست با مدیریت صحیح در سال 94 به رشد اقتصادی سه درصد و کاهش تورم 15 درصد برسد.

نماینده مردم اردکان همچنین با بیان نقدهایی در حوزه اقتصاد و با بیان اینکه رکود و تورم باعث ایجاد سختی‌هایی برای مردم و تولیدکنندگان شده است، افزود: این مسائل را به عنوان نماینده مردم بارها به مسئولان کشور گفته‌ام که امید است با توجه بیشتری پیگیری شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار