ابتکار جالب زوج جوان قزوینی؛
یک زوج جوان قزوینی در اقدامی جدید و نو به میهمانان حاضر در مجلس عروسی خود کتاب هدیه دادند.
کد خبر: ۳۴۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 18 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محسن رحیمی، از جوانان فعال فرهنگی در قزوین روز گذشته مجلس عروسی خود را با حضور مسئولین فرهنگی و سیاسی استان برگزار کرد.
نکته جالب این عروسی اقدام فرهنگی این تازه داماده و تازه عروس در مجلس عروسی خود بود. این زوج به تمام میهمانان مجلس خود کتابهایی از خاطرات شهدا را تقدیم کردند.
محسن رحیمی در بین میهمانان آقا دو عنوان کتاب خاطرات شهید احمدی‌روشن و شهید طهرانی‌مقدم از مجموعه کتاب یادگاران را هدیه کرد.
همسر وی نیز در این مراسم سه عنوان کتاب خاطرات شهید مهدی زین‌الدین، شهید محمدابراهیم همت و شهید مهدی باکری از مجموعه نیمه پنهان ماه که شامل خاطرات شهدا به نقل از همسران شهدا است به میهمانان خانم‌ اهداء کرد.
نکته جالب دیگر این مراسم، کارت عروسی این تازه داماد و نوعروس بود. آنها در کارت خود نیز با ابتکاری جدید متن جدیدی را نوشتند.
در این کارت به نقل از رهبر معظم انقلاب آمده است: «در همه‌ امور زندگی‌تان سادگی را رعایت کنید. اولش هم از همین مراسم ازدواج است، از اینجا شروع می‌شود. اگر ساده برگزار کردید قدم بعدی‌اش هم می‌شود ساده و الا شما که رفتید آن مجلس کذاییِ مثل اعیان و اشراف‌های طاغوت را درست کردید، بعد دیگر نمی‌توانید بروید توی خانه‌ی کوچکی مثلا با وسایل مختصری زندگی کنید.»
این دو در صفحه دیگر کارت عروسی خود نوشتند: «ما همه‌چیز را ساده گرفتیم، از خواستگاری و مهریه‌ تا مراسم عقد و عروسی و جهیزیه‌ای که ۹۹.۹ درصدش تولید ایران عزیز خودمونه، تشریف بیارید به صرف شیرینی و غذای ساده و میوه‌ی غیروارداتی.»
رحیمی انگیزه خود از این کار را گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ترویج سبک زندگی اسلامی و سیره شهدا عنوان کرد.
برچسب ها: محسن رحیمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار