رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین:
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین با اشاره به نتیجه سه سال مذاکره گفت: امروز در این زمینه نتیجه‌ای عاید ملت ایران نشده است و تنها دستاورد برجام، رو شدن چهره پلید آمریکا برای برخی خوش‌باوران بود.
کد خبر: ۳۴۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 20 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین حجت‌الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تمدید تحریم‌ها و نقض برجام از سوی آمریکا اظهار داشت: تکلیف دشمن با انقلاب اسلامی و نظام مشخص و معلوم است چراکه کار آمریکا، استکبار و صهیونیست‌ها دشمنی با ایران بوده و ما جز این هم توقعی از آن‌ها نداریم.

وی عنوان کرد: از ابتدا بسیاری از دلسوزان نظام بر ناکارآمدی برجام تأکید داشتند و این به معنای عدم اعتماد به فرزندان این ملت نبوده، بلکه تمام انتقاد و اعتراض ما به بدعهدی آمریکا است چراکه آمریکا امتحان خود را در توافق‌نامه‌ها و عهد‌نامه‌ها پس داده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین به خوش‌بینی برخی از مسؤولان اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی از مسؤولان در خصوص دستاوردهای برجام بزرگ‌نمایی کردند و همه امورات کشور را به برجام گره زدند.

قابل تصریح کرد: مسؤولان و دست‌‌اندرکاران برجام توقع مردم را بیش از حد بالا بردند، به گونه‌ای که برخی افراد از برجام به عنوان مدینه فاضله یاد می‌کردند.

وی اضافه کرد: تفکر غلطی است که فکر کنیم آمریکا و استکبار به دنبال ایجاد رفاه و آرامش برای مردم انقلابی ایران است چراکه در این خصوص مقام معظم رهبری بارها بر عدم رابطه با آمریکا تأکید کردند اما مذاکره‌کنندگان توجهی به آن نکردند؛ اوباما رئیس جمهور فعلی آمریکا که برجام را امضا کرد، امروز یک‌صدا با دموکرات‌ها برجام را نقض و تحریم‌های شدیدتر اعمال می‌کند و این نوع خباثت با انقلاب اسلامی ادامه دارد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین با اشاره به توانمندی داخلی نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: چنانچه بتوانیم به استعدادها و نیروهای درونی با محور اقتصاد مقاومتی و خودکفایی دانش‌محور دست پیدا کنیم، تحریم‌ها دچار فروپاشی می‌شود.

قابل با اشاره به نتیجه سه سال مذاکره مطرح کرد: امروز نتیجه این سه سال، تمدید تحریم‌ها بوده و چیزی عاید ملت ایران نشده است؛ از هر کجا جلوی ضرر را بگیریم منفعت است و تنها دستاورد برجام، رو شدن چهره پلید آمریکا برای برخی خوش‌باوران بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار